آخرین فرصت جهت اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات در زرند

به گزارش تفطن، فرماندار زرند گفت: آخرین فرصت به جامانده جهت اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ثبت شکایات آنان، فردا پنج شنبه 26 دیماه است.

آخرین فرصت جهت اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات در زرند

به گزارش از، علی صادق زاده فرماندار و رئیس ستاد انتخابات زرند پیش از ظهر امروز 25 دیماه در جلسه مشترک هیئات اجرایی و نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان های زرند و کوهبنان، با بیان اینکه 21 دیماه بر اساس اطلاعیه شورای نگهبان اسامی کاندیدا های تایید، رد و عدم احراز صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان به این ستاد اعلام و سریعاً نتیجه به اطلاع نامزد ها رسانده شد، اضافه نمود: بر اساس فرصت پنج روزه برای اعتراض و ثبت شکایت ردصلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا پنج شنبه 26 دیماه آخرین مهلت جهت ثبت اعتراضات میباشد.

او اضافه نمود: نامزد ها می توانند با حضور در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان واقع در محل فرمانداری کرمان نسبت به ثبت اعتراض و شکایت خود اقدام نمایند.

️رئیس هیئت اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان همچنین از مشخص نهایی 143 شعبه اخذ رای (98 شعبه ثابت و 45 شعبه سیار) در زمان برگزاری انتخابات در حوزه زرند و کوهبنان اطلاع داد و توضیح داد: 95 شعبه در بخش مرکزی و شهر های چهارگانه شهرستان زرند، 21 شعبه در بخش یزدان آباد شهرستان زرند و 27 شعبه در حوزه فرعی شهرستان کوهبنان است و بیش از 3500 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم و همچنین بیش از 200 خودرو خدمت در امر برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان شرکت خواهند داشت و به انجام وظایف محوله خواهند پرداخت.

صادق زاده اضافه نمود: تیم های تخصصی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان زرند از چند روز قبل تشکیل و در حال حاضر با حضور در محل شعب اخذ رای مشخص شده، در حال ارزیابی و تست شعب از لحاظ فنی، اتوماسیون و امکانات میباشند.

فرماندار زرند گفت: 22 بهمن ماه زمان قطعی اعلام اسامی نهایی نامزد ها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور به استناد ماده 35 آیین نامه اجرایی خواهد بود که متعاقباً به اطلاع رسانده خواهد شد.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای محترم هیئات اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان زرند جزو پیشکسوتان برگزاری انتخابات در ادوار گذشته هستند، مجدداً بر لزوم رعایت اصل بی طرفی اعضا و آمادگی کامل جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در خور نام زرند و زرندی ها تاکید نمود.

علی پوررنجبر رئیس هیئت نظارت ستاد انتخابات شهرستان نیز ضمن اشاره به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) که فرمودند نهاد شورای نگهبان همواره مورد تایید اینجانب میباشد، از هجمه های اخیر منافقان داخلی و خارجی علیه این نهاد ابراز تاسف کرد و گفت: تصمیم شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت افراد بر اساس استعلامات مراجع رسمی چهارگانه، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی میباشد و هیچ گونه غرض ورزی شخصی و حزبی در این تصمیمات دخیل نیست و نخواهد بود.

او در این راستا از اعضای هیات اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان زرند خواست تا با تجربه، سواد و آشنایی کامل با قوانین انتخاباتی که دارند نسبت به شایعه پراکنی ها و هجمه ها علیه این نهاد نظارتی پاسخگو باشند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1011

به "آخرین فرصت جهت اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات در زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت جهت اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات در زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید