احمدزاده: طرفداران پرسپولیس از خیلی چیزها خبر ندارند

به گزارش تفطن، اگر برای پول قصد جداییداشتم به ترکیه یا قطر می رفتم که پول بیشتری به من می دادند اما به اروپا آمدم تا پیشرفت کنم.طرفداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند اما آنها از خیلی چیزها خبر ندارند.

احمدزاده: طرفداران پرسپولیس از خیلی چیزها خبر ندارند

به گزارش خبرنگاران ،فرشاد احمدزاده که به خاطر مصدومیت برای اولین بار در اشلانسک وروتسلاو نیمکت نشین شد درباره شرایط خودش و تیمش می گوید:بعد از چند روز که مصدوم بودم و فیزیوتراپی کردم یکشنبه حدود 10 دقیقه برای تیمم بازی کردم و دو روز دیگر هم در جام حذفی بازی داریم و بازی ها پشت سر هم انجام می گردد. خدا را شکر که تمرینات خوبی انجام می دهم و بعد از چند باخت که با بدشانسی نصیب ما گردیده بود موفق شدیم با 4 گل تیم سوم جدول را ببریم و فکر می کنم با یکی دو برد دیگر می توانیم خودمان را به رتبه های بالای جدول برسانیم. شرایط تیم ها در جدول نزدیک به هم است و با یک برد جدول بالا و پایین می گردد.

احمدزاده درباره جشن تولد جالبی هم که برایش در رختکن گرفته اند گفت:خوشبختانه رابطه خوبی با هم بازی هایم دارم و همه آنها مرا دوست دارند.خودم هم انتظار آن جشن تولد را نداشتم و واقعا غافلگیر شدم. بعد از بردی که به دست آوردیم آن جشن تولد بهترین هدیه برای من بود.

فرشاد درباره جدایی اش از پرسپولیس حرف های تازه ای را با فارس مطرح می نماید: من از قبل از عید اعلام نموده بودم که پیشنهاد اروپایی دارم و می خواهم از پرسپولیس جدا شوم اما مسوولان باشگاه هیچ تماسی با من نگرفتند و وقتی به من زنگ زدند که با تیم لهستانی قرارداد امضا نموده بودم.وقتی با من تماس گرفتند به مدیران پرسپولیس گفتم که با تیم لهستانی قرارداد بستم اما هیچ گاه دنبال پول نبودم.حتی کمال کامیابی نیا شاهد است که من اگر برای پول قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم به لیگ ترکیه یا قطر می رفتم که پول بیشتری به من می دادند اما به اروپا آمدم تا پیشرفت کنم.طرفداران پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند اما آنها از خیلی چیزها خبر ندارند و من نمی توانم درباره پشت پرده ها به آنها بگویم اما فقط این را بگویم که وقتی مسوولان باشگاه با من تماس گرفتند که قراردادم را بسته بودم.

احمدزاده می گوید رفتن به لیگ های معتبرتر مستلزم این است که عملکرد و رزومه خیلی خوبی در لیگ لهستان بر جای بگذارد و از آنجا که بازین اصلی تیمش به حساب می اید به این اتفاق امیدوار است.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 208

به "احمدزاده: طرفداران پرسپولیس از خیلی چیزها خبر ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده: طرفداران پرسپولیس از خیلی چیزها خبر ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید