استقلال- روبینیو؛ انتقال دیوانه وار ، چرا شک داریم؟

به گزارش تفطن، آیا مثلا خلیل زاده، با حکم سرپرستی موقت، آن هم وسط همه داستان های مربوط به استراماچونی ترتیب انتقال روبینیو را داده است؟

استقلال- روبینیو؛ انتقال دیوانه وار ، چرا شک داریم؟

به گزارش خبرنگاران، پس از معین تکلیف کادرفنی استقلال در پی سه هفته کش و قوس، حالا فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی ها نشسته و قرار است در ادامه کار راهنمایی این تیم را بر عهده داشته باشد. با خاتمه یافتن شایعات در حوزه کادرفنی، حالا حرف و حدیث ها پیرامون نقل وانتقالات استقلال آغاز شده و هر لحظه یک شایعه جدید مخابره می گردد.

پس از آنکه رسانه های انگلیسی از مذاکره استقلال با آنتونی استوکس خبر دادند، حالا هم یک روزنامه نگار ایتالیایی مدعی شده روبینیو در تیررس آبی های تهران واقع شده است؛ ستاره سابق رئال مادرید که حتی انتقالش به کهکشانی های اسپانیا هم در آن موقع جنجال زیادی به پا کرد.

به هر حال روبینیو در حال حاضر بازیکن باشاک شهیر ترکیه است و انتقال ناگهانی اش به استقلال آن هم در زمستان، قاعدتا اتفاقی عجیب خواهد بود. غیر از این، باید بپرسیم کدام مربی و یا مدیر در طول این چند روز دستور مذاکره با روبینیو را صادر نموده و مراحل آن را زیر نظر گرفته است. می دانیم که تازه دو روز است تکلیف کادرفنی استقلال روشن شده و باز خبر داریم که حتی مدیرعامل این تیم را هم هنوز معرفی ننموده اند. آیا مثلا خلیل زاده، با حکم سرپرستی موقت، آن هم وسط همه داستان های مربوط به استراماچونی ترتیب انتقال روبینیو را داده است؟

به مجموعه این مسایل باید سختی های تامین و انتقال پول را هم بیفزاییم. شاهکار اخیر استقلالی ها به همه جهان نشان داد تیم های ما حتی قدرت پرداخت 160 هزار یورو پول بی دردسر را هم ندارند. بنابراین حق بدهید که باور داستان حضور روبینیو در تهران قدری برای مان سخت باشد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 993

به "استقلال- روبینیو؛ انتقال دیوانه وار ، چرا شک داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال- روبینیو؛ انتقال دیوانه وار ، چرا شک داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید