افزایش خروجی سد زاینده رود از ساعت 12 امشب، جریان دوباره رودخانه

به گزارش تفطن، خبرنگاران/اصفهان خروجی سد زاینده رود ساعت 12 امشب (سه شنبه) برای بحث زیست محیطی زاینده رود افزایش می یابد.

افزایش خروجی سد زاینده رود از ساعت 12 امشب، جریان دوباره رودخانه

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد بازگشایی مجدد زاینده رود بعد از جلسه امروز، اظهار کرد: ساعت 12 امشب (سه شنبه) برای بحث زیست محیطی خروجی سد زاینده رود افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه پیش بینی شده منابع و مصارف سد زاینده رود، نباید سقف سالیانه زیست محیطی از میزان پیش بینی شده برنامه افزایش پیدا کند، تاکید نمود: این تصمیم باید در کمیته برنامه ریزی و تلفیق ذیل احیای زاینده رود مطرح و مصوب گردد، اما در جلسه امروز اجازه داده شد تا در آخرین ساعت امشب خروجی سد زاینده رود افزایش یابد و براساس آن جریان رودخانه با دبی مشخصی برقرار گردد.

وی تاکید نمود: مطابق این تصمیم برای بهمن و اسفند سال جاری 20 میلیون مترمکعب آب برای جریان زاینده رود جهت تامین حقابه زیست محیطی پیش بینی شده و بعد از این زمان جریان آب مصادف با توزیع آب کشاورزی خواهد شد.

به گفته معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان، این تصمیم با نظارت وزارت نیرو و پیرو نامه استاندار اصفهان به وزیر نیرو اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 972

به "افزایش خروجی سد زاینده رود از ساعت 12 امشب، جریان دوباره رودخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خروجی سد زاینده رود از ساعت 12 امشب، جریان دوباره رودخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید