افزایش چشمگیر نرخ مرگ و میر اروپا در دوران کرونا

به گزارش تفطن، نتایج یک آنالیز یورو استات (اداره آمار اروپا) نشان می دهد که نرخ مرگ و میر در اروپا در فاصله زمانی ماه مارس تا می امسال نسبت به مدت مشابه سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش چشمگیر نرخ مرگ و میر اروپا در دوران کرونا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس آلمان، اداره آمار اروپا (یورو استات) تعداد مرگ و میرها در دوره زمانی بین ماه مارس و می در 24 کشور اروپایی را مورد ارزیابی قرار داده و به نتیجه وحشتناکی رسیده است.

بر اساس اطلاعات این نهاد اروپایی در این دوره زمانی در مجموع حدود 160 هزار مرگ و میر بیشتر از مدت مشابه چهار سال گذشته در فاصله زمانی بین سال های 2016 تا 2019 گزارش شده است.

این آنالیز نشان می دهد که شمار مرگ و میرها در هفته اول آوریل دراروپا به شدت افزایش داشته است. تنها در این دوره زمانی میزان مرگ و میرها در کشورهای اروپایی که دراین آنالیز شرکت داشتند حدود 120 هزار نفر بوده است.

این اعداد و آمارها نشانگر میزان بالای مرگ و میر کرونایی در اتحادیه اروپا است علی رغم اینکه آمار و ارقام ها به درستی نشان نمی دهد که چه عاملی باعث مرگ و میر بوده است.

آنالیز نرخ مرگ و میر در این دوره زمانی بدون در نظر دریافت بحران کرونا نشان می دهد که تا چه اندازه نرخ مرگ و میر در یک دوره زمانی در یک جمعیت تغییر نموده است.

این آمارها همچنین نشان می دهد که تفاوت های فاحشی بین کشورها از نظر میزان نرخ مرگ و میر در این دوره زمانی وجود داشته است. در حالی که در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و یا بلژیک افزایش چشمگیر میزان مرگ و میر نسبت به میانگین سال های گذشته وجود داشته است در کشورهای اسلواکی و بلغارستان موارد مرگ و میر کم تری وجود داشته است.

این مسئله هم در این آنالیز اهمیت دارد که انگلیس که بر اساس آمارهای رسمی سومین آمار مرگ کرونایی در اروپا را داشته است در این تحقیق در نظر گرفته نشده است. در این صورت آمار مرگ و میرها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1436

به "افزایش چشمگیر نرخ مرگ و میر اروپا در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر نرخ مرگ و میر اروپا در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید