اقدام معنی دار سفیر ترکیه در لبنان

به گزارش تفطن، فارس نوشت: سفیر ترکیه در لبنان به جولان در میان ساکنان طرابلس در شمال لبنان پرداخت و در این حین شعارهایی در حمایت از تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه سر داده شد.

اقدام معنی دار سفیر ترکیه در لبنان

همزمان با ادامه تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه، هاکان چاکل سفیر ترکیه در لبنان به طرابلس رفت؛ طرابلس بزرگترین شهر سنی نشین در شمال لبنان است و تعدادی زیادی از اهالی آن موضع موافقی با دولت سوریه ندارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، چاکل علاوه بر طرابلس به شهرهای عکار و المنیه نیز رفت و بنا به ادعای این خبرگزاری مورد استقبال تعداد زیادی از اهالی این شهرها نهاده شد.

در ادامه این گزارش آمده است، همزمان با سفر چاکل به این مناطق، شعارهایی در راستای حمایت از ترکیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور و نیز عملیات موسوم به نبع السلام (چشمه صلح) در خاک سوریه سر داده شد.

تعدادی از ساکنان طرابلس نیز روز آدینه (دو روز پیش) با برگزاری تجمعی در منطقه البداوی و در راستا بین المللی که شمال لبنان را به مرز سوریه متصل می نماید، به حمایت از عملیات ترکیه پرداختند، خبرگزاری آناتولی این تجمع را پوشش داد و با بعضی از شرکت کنندگان مصاحبه کرد.

ترکیه از هفدهم مهرماه عملیات موسوم به چشمه صلح را در شمال سوریه شروع نموده و علیرغم مخالفت های گسترده منطقه ای و بین المللی در حال ادامه آن است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 707

به "اقدام معنی دار سفیر ترکیه در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام معنی دار سفیر ترکیه در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید