اپل کارکنانش را ملزم به ارائه مدارک تزریق دوز سوم واکسن کرونا کرد

به گزارش تفطن، شرکت اپل کارکنان شاغل در مراکز این شرکت و نیز فروشگاه های آن را ملزم به ارائه مدارکی کرد که ثابت کند آنها دوز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

اپل کارکنانش را ملزم به ارائه مدارک تزریق دوز سوم واکسن کرونا کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، اپل اعلام نموده از تاریخ 24 ژانویه کارکنانی که واکسن نزده باشند یا افرادی که مدارک تزریق واکسن به همراه نداشته باشند، باید هر بار برای ورود به محل کار خود تست کرونا دهند تا تعیین گردد آیا به این بیماری مبتلا هستند یا خیر.

در یادداشتی که اپل در این زمینه در اختیار کارکنان خود گذاشته، آمده است: به دلیل کاهش اثربخشی مجموعه اولیه واکسن های کووید-19 و ظهور انواع بسیار قابل انتقال آن مانند اومیکرون، تزریق دوز تقویت نماینده اکنون موجب به روز ماندن واکسن کووید-19 به منظور محافظت در برابر ابتلای شدید به کرونا است.

با افزایش سریع موارد ابتلا به اومیکرون در آمریکا بسیاری از شرکت ها در این کشور قواعد مربوط به کرونا را به شکلی سختگیرانه تر اجرا می نمایند و تزریق دوز سوم واکسن و نیز ارائه مدارک واکسیناسیون را اجباری نموده اند. آنها بعلاوه بازگشایی ادارات خود را به تاخیر انداخته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2268

به "اپل کارکنانش را ملزم به ارائه مدارک تزریق دوز سوم واکسن کرونا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل کارکنانش را ملزم به ارائه مدارک تزریق دوز سوم واکسن کرونا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید