بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین

به گزارش تفطن، خبرنگاران/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به غیرحضوری شدن آموزش ها طی هفته آینده گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت ها در قزوین اعمال گردد.

بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین

منوچهر حبیبی در جلسه مسئولان کمیته های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که پنجشنبه 10 مهر برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و اختیاراتی که ستاد ملی کرونا به استان ها داده است، ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

وی اضافه کرد: با توجه به اعمال این محدودیت ها، طی یک هفته آینده تمامی کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اعلام نمود: کادر اجرایی مدارس و دانشگاه ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

وی بیان کرد: ظرف هفته پیش رو و از روز شنبه 12 مهر ماه امسال کلاس های دانشگاه ها، مدارس شبانه روزی و حوزه های علمیه به صورت مجازی برگزار می گردد و حضور دانشجویان، دانش آموزان و طلاب نباید به صورت حضوری باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه این محدودیت ها دیگر مراکز علمی و آموزشی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، اعلام نمود: آکادمی های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آکادمی ها و کتابخانه ها نیز طی هفته آینده تعطیل خواهند بود.

وی توضیح داد: سینماها، تئاترها و مراکز مشابه، استخرهای سرپوشیده، موزه، باغ موزه ها و تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی به مدت یک هفته تعطیل است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: رستوران ها و فست فودها می توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند اما فعالیت آن ها صرفاً باید به صورت بیرون بر باشد و مردم نباید در سالن این اماکن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: کلیه باشگاه های ورزشی و ورزش های پربرخورد رزمی و گروهی، باشگاه های بدنسازی، کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهر بازی ها از روز شنبه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده با امام آدینه قزوین و شورای سیاستگذاری ائمه آدینه و جماعات این هفته مراسم نماز آدینه در هیچ نقطه ای از استان برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: مساجد نیز تنها برای اقامه نماز باز خواهد بود لذا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی در مساجد طی هفته آینده ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1533

به "بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت محدودیت های کرونایی به استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید