آنالیز برطرف مشکل تامین آب قم در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور

به گزارش تفطن، استاندار قم گفت: در دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور در نظر داریم برطرف مشکل تامین آب استان را که از جنوب کشور می آید، آنالیز کنیم.

آنالیز برطرف مشکل تامین آب قم در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای ائمه آدینه استان قم در سالن جلسات شبستان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در مواردی مانند آب به قم جفا شده است، اظهار کرد: در این موارد پیگیری های لازم را انجام داده ایم تا مسائل را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه در اصفهان این آب با یاری بخش خصوصی تامین شده است، گفت: در استان قم و در حوزه صنعتی ظرفیت هایی، چون ذوب آهن اصفهان وجود ندارد و نیازمند حمایت های ملی هستیم.

شاهچراغی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظام مسائل تمام منطقه ها استان، روستا به روستا را تدوین نموده ایم، گفت: در منطقه های شاهد مسائل انباشته شده هستیم که برطرف آن نیازمند زمان است.

او با بیان اینکه تمام مصوبات در فرآیندی مخصوص ثبت، پیگیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد، عنوان نمود: از ابتدای فعالیت تیم تازه استانداری، یک هزار و 458 مصوبه داشته ایم.

استاندار با اشاره به اینکه این تعداد از 142 مصوبه دولت جدا هستند، گفت: تا به امروز طبق آخرین آنالیز های اجرا شده 744 مصوبه انجام و تکمیل شده است.

شاهچراغی با بیان اینکه بعلاوه حدود 14 مصوبه غیرقابل انجام بوده اند، اعلام کرد: در راستای انجام 40 پروژه اقدامات لازم انجام نشده است که هرچه سریع تر این مصوبات نیز در دست اقدام قرار خواهند گرفت.

او با تاکید بر اینکه اولویت ما حل مسائل و مسائل است، توضیح داد: در بعضی از مسائل مسئولیت تصمیم گیری با استانداری نبوده و در حوزه شهرداری و شورای اسلامی شهر باید به تصویب برسد.

استاندار قم با بیان اینکه موضوعاتی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط باشد، اولویت کار ما هستند،گفت: از جمله این موضوعات می توان به مسائل موجود درحوزه راه ها، آب، برق و ... اشاره نمود.

او با بیان اینکه تا به امروز حدود 700 میلیارد تومان بودجه دریافت نموده ایم، اضافه کرد: جدول هزینه کرد آن نیز با اختصاص به موضوعاتی، چون بافت فرسوده، خانه های زیر دکل و ... را تهیه نموده ایم.

استاندار قم با اشاره به اینکه دستور بهسازی جهت های بسیاری از روستا های قم را صادر نموده ایم، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از اداراتی است که پای کار ایستاده و با جدیت پیگیر حل مسائل است.

شاهچراغی با بیان اینکه موضوعات فرهنگی اهمیت بسیاری دارد، مطرح کرد: اجرای بعضی پروژه ها و پیشبرد بعضی از اهداف نیازمند زمان است.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2420

به "آنالیز برطرف مشکل تامین آب قم در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برطرف مشکل تامین آب قم در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید