بورل: گفتگوها با ایران باید محدود به برجام باشد

به گزارش تفطن، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام نمود که در شرایط کنونی هرگونه مصاحبه با ایران باید محدود به برجام باشد و کشورهای غربی نباید همه خواسته های خود از ایران را همزمان مطرح کنند.

بورل: گفتگوها با ایران باید محدود به برجام باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه طی سخنانی در نشست مجازی اندیشکده آتلانتیک با اعلام اینکه گفتگو با ایران فعلاً باید محدود به برجام باشد، به کشورهای غربی توصیه کرد که همه خواسته های خود از ایران یکجا مطرح نکنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جوزپ بورل با اعلام اینکه از اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر آمادگی برای تعامل با ایران استقبال می کند، گفت: البته من فکر می کنم که گفتگوها باید محدود به برجام باشد.

وی با اشاره به تلاش غربی ها برای مقابله با فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران از طریف افزودن بندهای جدید به برجام، شرح داد: همه چیز را با هم و به طور همزمان مطرح نکنید. ابتدا اعتمادسازی کنید.

ایران همواره در پاسخ به اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی درباره ضرورت گسترش برجام و گنجاندن مسائل موشکی و منطقه ای در آن، تصریح کرده است که هیچ گونه تغییری را در برجام نخواهد پذیرفت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1807

به "بورل: گفتگوها با ایران باید محدود به برجام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورل: گفتگوها با ایران باید محدود به برجام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید