بیست و دومین روز اعتراضات کارگری هفت تپه ، مابقی حقوق فروردین کارگران 17 تیر پرداخت می گردد

به گزارش تفطن، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: امروز، 16 تیرماه کارگران شرکت برای بیست و دومین روز پیاپی مقابل فرمانداری شوش، دست به اعتراضات کارگری زدند.

بیست و دومین روز اعتراضات کارگری هفت تپه ، مابقی حقوق فروردین کارگران 17 تیر پرداخت می گردد

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد اعتراضات کارگری این مجموعه گفت: کارگران این مجموعه، امروز 16 تیرماه و برای بیست و دومین روز پیاپی، دست به اعتراض زدند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: این اعتراضات، مقابل فرمانداری شهرستان شوش برگزار گردید و کارگران خواهان خلع ید اسدبیگی ها و لغو فوری قرارداد واگذاری شرکت و جلوگیری از هرگونه خصوصی سازی دیگر، پرداخت کامل حقوق سه ماهه اول سال جاری و حق بیمه ها، بازداشت امید اسدبیگی، محاکمه و اشد مجازات غارتگران بیت المال، بازگشت به کار کارگران اخراجی، قطع همکاری و بیرون رفتن تمامی مدیران بازنشسته از شرکت، پرداخت مزایای عرفی برابر به تمامی پرسنل شدند.

لازم به ذکر است، روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز، 16 تیرماه در اطلاعیه ای از طرف نماینده سهامدار شرکت، خاطرنشان کرد: تأخیر ناخواسته در پرداخت حقوق همکاران باعث تأسف و تأثر شد اگرچه کوشش بر این است که شرایطی برای پرداخت منظم حقوق همکاران ایجاد گردد. همکاران در شرایط بحرانی کنونی کوشش خود را بکار گیرند تا فرصت های زمانی برای فراوری از دست نروند و مانند سال قبل شرکت دچار افت شدید محصول نگردد.

حسین آمیلی، نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه نیز در این باره، خاطرنشان کرد: حقوق آن دسته از کارگران که اخیرا یک ماه حقوق را دریافت نکرده اند فردا، 17 تیرماه واریز می گردد. حقوق فرودین ماه کارگران بخش کشاورزی، حراست، کارخانه و نیرو های قراردادی شرکت هفت تپه، هفته گذشته واریز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1404

به "بیست و دومین روز اعتراضات کارگری هفت تپه ، مابقی حقوق فروردین کارگران 17 تیر پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و دومین روز اعتراضات کارگری هفت تپه ، مابقی حقوق فروردین کارگران 17 تیر پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید