تاج: اشتباه داوران مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست، کمیته انضباطی با اعتراض تیم ها برخورد جدی انجام داد

به گزارش تفطن، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که قصد این فدراسیون دفاع از جامعه داوری است و گفت: اشتباهات داوران سازمان یافته نیست و مناسباتی هم ندارد.

تاج: اشتباه داوران مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست، کمیته انضباطی با اعتراض تیم ها برخورد جدی انجام داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ناظران داوری فوتسال حضور یافت و گفت: هدف ما و مجموعه فدراسیون از برگزاری دوره های مختلف آموزشی این است که با یکسان سازی در بحث آموزش شرایط مناسبی را برای داوری و نظارت رقم زنیم. یکی از برنامه هایی که در دست کار قرار گرفته است تا مجموعه فوتسال در راستا رشد بیشتر قرار گیرد، ایجاد کمپ اختصاصی فوتسال است.

وی اضافه نمود: احداث ساختمان اداری جدید فوتسال در کنار کمپ تمرینی برای فوتسال و همچنین سالن اختصاصی فوتسال که هم اکنون وجود دارد، باعث خواهد شد تا با ایجاد شرایط و بستر مناسب برای تیم ها، وضعیتی را فراهم آوریم که تمرینات و اردوها به صورت مناسب برگزار و در نهایت بتوانیم عناوین مختلفی را کسب کنیم. مرکز ملی فوتبال از امکانات منحصربه فرد بهره می برد. ساختمان پِک زمین های چمن طبیعی و مصنوعی، سالن اختصاصی فوتسال و زمین فوتبال ساحلی در این مرکز وجود دارد که باعث شده تیم ها بدون دغدغه تمرینات خود را برگزار نمایند.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: سال جاری کوشش ما براین است که از قشر داوری حمایت ویژه ای داشته باشیم و همان طوری که از ابتدای فصل شاهد بودید، کمیته انضباطی با اعتراض بازیکن، تیم و یا کادر مقابل داور، برخورد جدی انجام داد. قصد ما دفاع از جامعه داوری است، چرا که معتقدیم داور اشتباهاتش مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست و این امر بسیار مهم است که نباید داوری جانبدارانه باشد.

تاج گفت: اینکه کمیته داوران به جوان گرایی روی آورده کار بسیار پسندیده ای است و معتقدم باید حرمت باتجربه ها در این زمینه حفظ شود. احترام به پیشکسوت یک نقطه مهم است. بدون شک ایجاد تحول در جامعه و هر بخشی با کارگروهی پیش می رود و عنصر پیشرفت به کار گروهی باز می شود از همین رو از شما می خواهم که از تجربیات یکدیگر بهره ببرید و احترام گذاشتن به پیشکسوتان را از یاد نبرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 761

به "تاج: اشتباه داوران مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست، کمیته انضباطی با اعتراض تیم ها برخورد جدی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: اشتباه داوران مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست، کمیته انضباطی با اعتراض تیم ها برخورد جدی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید