تحریم کنندگان نام ایرانی را هم برای یک شرکت انگلیسی تحمل نکردند

به گزارش تفطن، خبرنگاران: بانک اچ اس بی سی انگلیس، حساب بانکی یک شرکت انگلیسی وارد کننده فرش تحت عنوان پرشین کارپتس را بست.

تحریم کنندگان نام ایرانی را هم برای یک شرکت انگلیسی تحمل نکردند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بانک اچ اس بی سی، به بستن حساب بانکی یک شرکت انگلیسی وارد نماینده فرش تحت عنوان پرشین کارپتس متهم شده است. گراهام باربر، مالک این شرکت به روزنامه دیلی میل گفت: آنها پس از 25 سال حساب ما را بستند، بدون اینکه حتی یک جلسه با ما بگذارند و دلیل کارشان را شرح بدهند.

بانک اچ اس بی سی، یک ماه به آقا و خانم باربر فرصت داده تا حساب های تجاری خود را به یک بانک دیگر منتقل نمایند، زیرا حساب آنها در این بانک بسته شده است. باربر اضافه کرد: من می دانم دلیل این کار چیست. دلیلش فقط به کلمه پرشین (ایرانی) برمی شود، اما آنها این را به ما نخواهند گفت.

وی گفت: زمانی که مردم در خصوص فرش های شرقی فکر می نمایند، همه می گویند فرش ایرانی. ما فرش هایی را از کل شرق دور به فروش می رسانیم. ما به صورت کاملا اتفاقی نام پرشین کارپرتس (فرش های ایرانی) را برای خودمان انتخاب نموده ایم. ما هیچ ارتباط بانکی مستقیمی با ایران داریم و هیچگاه هم نداشته ایم.ژ

این بانک انگلیسی همچنین اخیرا به دلیل بستن حساب های بانکی چندین گروه اسلامی و موسسه خیریه، به گسترش اسلام هراسی متهم شده است.

باربر اضافه کرد، تنها ارتباط وی با ایران این است که دخترش 3 تخته فرش از یک تاجر ایرانی در یک نمایشگاه فرش در هامبورگ خریداری نموده است.

63

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 844

به "تحریم کنندگان نام ایرانی را هم برای یک شرکت انگلیسی تحمل نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم کنندگان نام ایرانی را هم برای یک شرکت انگلیسی تحمل نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید