تریپیه: پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدنم به تیم ملی انگلیس داشت

به گزارش تفطن، مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید می گوید مائوریسیو پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدن او به تیم ملی فوتبال انگلیس داشت.

تریپیه: پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدنم به تیم ملی انگلیس داشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزاری خبرنگاران، کِیران تریپیه که در تابستان اخیر پس از چهار فصل بازی زیرنظر مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام، تابستان اخیر با قراردادی سه ساله به ارزش 20 میلیون پوند به اتلتیکومادرید پیوست، در گفت وگو با سایت اتلتیک گفت: من دوستان زیادی در تاتنهام دارم. دیدن اینکه اوضاع برای این تیم در این فصل به خوبی پیش نرفته و مورد انتقاد قرار می گیرد، خوب نیست.

وی اضافه نمود: حالا سرمربی جدید (مورینیو) آمده و امیدوارم آنها به نتایج مدنظرشان برسند و در جدول خود را بالا بکشند، صندلیی که شایسته اش هستند، اما همه می دانند که پوچتینو چه مربی خوبی است. به طور حتم او در آینده به هر باشگاهی که برود، پیروز خواهد شد. در نهایت این تصمیم رئیس باشگاه بود که با مائوریسیو قطع همکاری کند. فوتبال همین است و احتمال جدایی مربیان و بازیکنان وجود دارد.

مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: به پوچتینو پیامی فرستادم و به او گفتم که چقدر بابت کارهایی که برای من نموده، قدردانش هستم. مائوریسیو بود که این فرصت را به من داد تا در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. من راستا طولانی را در دوران حرفه ای ام طی کردم که پوچتینو نقش خیلی زیادی در آن داشت. بابت همه کارهایی که برایم کرد، از او تشکر می کنم.

تریپیه در خاتمه تأکید کرد: پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدن من به تیم ملی فوتبال انگلیس داشت، چون او بود که به من فرصت داد تا نشان دهم می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. من احترام زیادی برای مائوریسیو قائل هستم و یاری زیادی به من برای رسیدن به صندلی کنونی ام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 855

به "تریپیه: پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدنم به تیم ملی انگلیس داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریپیه: پوچتینو نقش بسیار پررنگی در دعوت شدنم به تیم ملی انگلیس داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید