تفاوت های پرسپولیس این فصل: شوتزن تر از همیشه

به گزارش تفطن، آنالیز چهار دیدار آسیایی اخیر پرسپولیس نشان می دهد که این تیم در مجموع 4 بازی مقابل دو نماینده قدرتمند قطر یعنی الدحیل و السد در مجموع 47 بار اقدام به شوتزنی نموده.

تفاوت های پرسپولیس این فصل: شوتزن تر از همیشه

به گزارش خبرنگاران ، گل کمال کامیابی نیا به سایپا چهارمین گلی بود که پرسپولیس در این فصل با استفاده از شوت های از راه دور به ثمر رسانده. گل سیامک نعمتی به فولاد در هفته دوم، آدم همتی به فولاد در هفته هفتم، محمد انصاری در بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه و کمال کامیابی نیا در بازی با سایپا به ثمر رسانده اند همه نشان از توجه و تاکید برانکو به شوتزنی بازیکنانش دارد که اتفاقا همه شوتزن هستند.

آمار شوتزنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان اما جالب تر است. آنالیز چهار دیدار آسیایی اخیر پرسپولیس نشان می دهد که این تیم در مجموع 4 بازی مقابل دو نماینده قدرتمند قطر یعنی الدحیل و السد در مجموع 47 بار اقدام به شوتزنی نموده تا به طور میانگین هر 7.7 دقیقه یک بار، یک شوت از سمت بازیکنان این تیم به سمت دروازه رقبا شلیک شده باشد.

در این میان 27 شوت قرمزها (57 درصد شوت های پرسپولیس) از خارج از محوطه جریمه بوده و پرسپولیسی ها به طور میانگین هر 13.3 دقیقه یک بار در 4 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به شوتزنی خارج از محوطه جریمه نموده اند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 238

به "تفاوت های پرسپولیس این فصل: شوتزن تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت های پرسپولیس این فصل: شوتزن تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید