تیراندازی در شهر برنامه جشنواره تورنتو را تغییر داد، لغو جشن

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، به دنبال تیراندازی یکشنبه شب در شهر تورنتو که حمله ای مرگبار بود، مسئولان جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) دیروز اعلام کردند برای احترام به آنهایی که از این رویداد تحت تاثیر قرار گرفتند، منتخبان این جشنواره به وسیله اعلامیه معرفی می شوند.

تیراندازی در شهر برنامه جشنواره تورنتو را تغییر داد، لغو جشن

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

در حالی که دو نفر در رویداد تیراندازی توسط یک فرد سیاهپوش به رستوران ها و کافه های تورنتو کشته و 13 نفر مجروح شدند، مسئولان جشنواره فیلم تورنتو این تصمیم را گرفتند.

اسامی شرکت نمایندگان در این دوره جشنواره فیلم تورنتو قرار بود در یک برنامه زنده ویژه و جشن خاص سه شنبه صبح در مرکز این جشنواره که با محل تیراندازی 6 مایل فاصله دارد، اعلام گردد.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2018 از 6 تا 16 سپتامبر برگزار می گردد. این فستیوال به نوعی شروعگر فصل جوایز هالیوودی است و بسیاری از امیدداران به کسب جایزه سینمایی اسکار، اولین اکرانشان را با این جشنواره در آمریکای شمالی شروع می نمایند.

مقام های کانادایی مظنون تیراندازی مرگبار روز یکشنبه در تورنتو را فیصل حسین 29 ساله شناسایی نموده اند. مهاجم نزدیک محل حمله در تیراندازی پلیس کشته شده است.

در اثر این تیراندازی در یک خیابان شلوغ در بزرگترین شهر کانادا یک دختربچه 10 ساله و یک زن 18 ساله کشته شده اند.

والدین مرد مهاجم ضمن همدردی با آسیب دیدگان گفتند پسرشان از مسائل جدی روانی رنج می برد و در بخش بزرگی از زندگی اش با افسردگی عمیق دست و پنجه نرم نموده بود.

ابتدا جشنواره تورنتو قرار بود منتخبان این دوره را معرفی کند و بعد جشنواره ونیز که روز چهارشنبه فهرست شرکت نمایندگان خود را اعلام می نماید. دیگر جشنواره شروعگر رقابت های فصل پاییز تلوراید است که تا روز کارگر اسامی حاضران این دوره را اعلام نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 635

به "تیراندازی در شهر برنامه جشنواره تورنتو را تغییر داد، لغو جشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در شهر برنامه جشنواره تورنتو را تغییر داد، لغو جشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید