حکیمی پور: اصلاح طلب غیر حزبی را قبول نداریم ، برای هر دقیقه مجلس، هزینه زیادی صرف می شود

به گزارش تفطن، مسائل بین المللی و فشار های اقتصادی که ترامپ تحمیل کرده، سبب ایجاد نارضایتی هایی میان مردم شده است؛ کسی که سرپرست خانواده است، می تواند فشار اقتصادی را حس کند.

حکیمی پور: اصلاح طلب غیر حزبی را قبول نداریم ، برای هر دقیقه مجلس، هزینه زیادی صرف می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران؛، نشست خبری حزب اراده ملت، دوشنبه ( 14 بهمن 1398) با حضور احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت و اسماعیل مختاری رئیس ستاد انتخابات حزب در سالن کنفرانس خبرگزاری ایلنا برگزار گشت.

احمد حکیمی پور، دبیر کل حزب اراده ملت در این نشست خبری، گفت: حزب اراده ملت 30 سال است که فعالیت سیاسی دارد ولی نزدیک به 20 سال است که مجوز دارد. هدف ما این است که در چارچوب نهاد های مدنی و سیاسی به نظام کمک کنیم.

وی ادامه داد: در اصل 6 قانون اساسی داریم که اداره کشور باید از راه انتخابات باشد. در قانون اساسی هم به فعالیت احزاب تأکید شده است.حزب اراده ملت به دنبال حکمرانی حزبی در انتخابات است. اگر کلیت قانون اساسی درست اجرا شود، نظام ثبات پیدا می کند.

دبیر کل حزب اراده ملت افزود: افرادی که در لیست ها قرار می گیرند باید حزبی باشند تا احزاب نسبت به عملکرد آن ها پاسخگو باشند. ما اصلاح طلب غیر حزبی را قبول نداریم و نباید افرادی که شب انتخابات در احزاب ثبت نام می کنند را در لیست ها قرار دهیم.

حکیمی پور بیان داشت: ما امیدوار بودیم قانون جامع انتخاب تصویب شد، نه تنها تصویب نشد بلکه نیرو های حزبی اصلاح طلبان و هم اصولگرا رد صلاحیت شده اند. زمان بهره برداری تشکل ها و احزاب، انتخابات است؛ جوانان اگر بخواهند وارد سیاست شوند باید وارد حزب شده تا دوره هایی ببینند و سیاست ورزی درست را بیاموزند.

وی شرح داد: هر دقیقه نطقی که در صحن مجلس بیان می شود، نتیجه کار کمیسیون، فعالیت های مرکز پژوهش است و هزینه زیادی صرف آن می شود. حزب اراده ملت در چارچوب مصوبات شورای سیاستگذاری اصلاحات فعالیت می کند و هر تصمیمی که گرفته شده است، همراهی می کنیم.

در ادامه نشست نیز، اسماعیل مختاری، رئیس ستاد انتخاباتی حزب اراده ملت گفت: انتخابات یک امر اساسی در کشور است، هر جامعه به امید تغییر شرایط کشور به پای صندوق های رای می رود. عملکرد مجلس و دولت که به نام تدبیر و امید رای آورد، مردم را ناامید کرده است.

وی ادامه داد: مسائل بین المللی و فشار های اقتصادی که ترامپ وارد کرده، سبب ایجاد نارضایتی هایی میان مردم شده است؛ کسی که سرپرست خانواده است می تواند فشار اقتصادی را حس کند.

مختاری شرح داد: حزب اراده ملت به دنبال مشارکت حداکثری در انتخابات است و دو اردو نیز برای این امر برگزار گشت. دوهفته یکبار نیز جلسات منظمی با حضور اعضای حزب برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1079

به "حکیمی پور: اصلاح طلب غیر حزبی را قبول نداریم ، برای هر دقیقه مجلس، هزینه زیادی صرف می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیمی پور: اصلاح طلب غیر حزبی را قبول نداریم ، برای هر دقیقه مجلس، هزینه زیادی صرف می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید