خبرنگاران شروع به کار نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه

به گزارش تفطن، تهران- خبرنگاران- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از فعالیت نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه اطلاع داد.

خبرنگاران شروع به کار نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

هادی مظفری روز چهارشنبه گفت: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و حمایت از فعالیت نگارخانه ها با اولویت صیانت از سلامت کارکنان، هنرمندان و بازدیدکنندگان، این واحدهای صنفی می توانند درصورت تمایل به بازگشایی، فعالیت های خود را از اول اردیبهشت آغاز کنند ولی پیش از آن ضرورت دارد نگارخانه های هنرهای تجسمی برای آغاز فعالیت های خود در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع وزارت بهداشت به نشانی https://www.salamat.gov.ir ثبت نام کرده و با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده فعالیت کنند.

آغاز و ادامه فعالیت ها منوط به عدم برگزاری افتتاحیه و برگزاری برنامه هایی است که منجر به تجمع و تراکم مراجعه کنندگان گردد.

لازم به شرح است آغاز و ادامه فعالیت های نگارخانه ها بدون ثبت نام در این سامانه منجر به عدم صدور مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد مربوطه خواهد شد.

هدایت های لازم برای فعالیت واحدهای کاری، پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1116

به "خبرنگاران شروع به کار نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع به کار نگارخانه ها از اول اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید