خبرنگاران انباشت آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا هفت روز ادامه دارد

به گزارش تفطن، مشهد- خبرنگاران- هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به فرایند انباشت آلاینده های جوی در شهرهای عظیم و صنعتی این استان تا هفت روز آینده هشدار داد.

خبرنگاران انباشت آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا هفت روز ادامه دارد

به گزارش روز سه شنبه مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی با توجه به گسترش جریانات پایدار جوی بر روی این استان انتظار می رود فرایند انباشت آلاینده های جوی در شهرهای عظیم و صنعتی استان از جمله شهرستان مشهد به تدریج ادامه یابد.

بر این اساس پیش بینی می گردد، در بعضی ساعات روزهای آینده کیفیت هوا در شهرهای عظیم خراسان رضوی تا شرایط ناسالم برای تمامی افراد کاهش یابد.

این گزارش می افزاید: افزایش آلاینده های جوی همراه با کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس و در بعضی ساعات برای تمامی افراد از امروز شروع شده و تا هفت روز آینده ادامه دارد.

مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه توصیه نموده است طی این مدت افراد مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی، سالمندان و بچه ها و همچنین سایر شهفرایندان از فعالیت طولانی مدت خارج از منزل خودداری کنند، ضمن اینکه برای کاهش رفت و آمد و ترافیک شهری تمهیدات لازم در نظر گرفته گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1713

به "خبرنگاران انباشت آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا هفت روز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انباشت آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا هفت روز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید