خبرنگاران توقف تمامی پروژه های عمرانی مازندران تا 20 فروردین

به گزارش تفطن، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: فعالیت تمامی پروژه های عمرانی استان تا 20 فروردین متوقف است.

خبرنگاران توقف تمامی پروژه های عمرانی مازندران تا 20 فروردین

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهدی رازجویان روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فعالیت پروژه های عمرانی مازندران نیز تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا هستند و هرگونه طرحی شامل این بخش نیز می گردد.

وی با بیان اینکه پیش از این طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 15 فروردین مقرر شده بود ، اضافه نمود: با تمدید طرح تا روز 20 فروردین فعالیت تمامی پروژه های عمرانی استان نیز تا این تاریخ متوقف خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فضای کارگاهی پروژه های عمرانی بسیار آسیب پذیر است ، گفت: توقف فعالیت کارگاهی و حفظ سلامتی کارگران از اولویت ما محسوب می گردد.

رازجویان در پاسخ به تاثیر تعطیلی پروژه های عمرانی بر دستمزد کارگران این بخش گفت: متاسفانه این مسئله نگران کننده ای است که به دنبال راه حل برون رفت و تامین معیشیتی کارگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه با پیمانکاران متعددی برای تداوم دستمزدها مذاکره شده است ، اضافه نمود: متاسفانه بسیاری از کارگران پروژه های عمرانی که از سوی پیمانکاران به کارگرفته می شوند از جمله کارگران روزمزد هستند.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: یکی از برنامه های استانداری مازندران معرفی این کارگران برای برخورداری از بسته های معیشیتی دولت است تا از شرایط کرونایی عبور نموده و شرایط به حالت عادی بازگردد.

در حال حاضر بیش از حدود 2 هزار پروژه عمرانی عظیم و کوچک در استان مازندران در دست ساخت است که بعضی از این پروژه ها پس از چندین دهه توقف فعال شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1136

به "خبرنگاران توقف تمامی پروژه های عمرانی مازندران تا 20 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف تمامی پروژه های عمرانی مازندران تا 20 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید