خبرنگاران هشت پرونده گرانفروشی اصناف در شهرری تشکیل شد

به گزارش تفطن، شهرری - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: در امسال هشت پرونده با عنوان گرانفروشی و کم در این شهرستان تشکیل شده است.

خبرنگاران هشت پرونده گرانفروشی اصناف در شهرری تشکیل شد

لطف الله ستاره روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طی دوهفته اخیر از یکهزار و 133 واحد صنفی بازرسی انجام شد که از این تعداد هشت واحد متخلف شناسایی و تشکیل پرونده شده است.

این مسئول اعلام نمود: این میزان بازرسی ها از تمامی اصناف فعال در شهرستان ری شامل داروخانه ها، فروشگاه های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه های تولیدی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طبق تصمیمات ستاد کرونای این شهرستان مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا زمان معین شده از ادامه فعالیت خودداری نمایند.

ستاره یادآورشد: با همکاری خوب اصناف، اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیرات و صمت شهرستان ری بیش از 90 درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: اصناف با توجه ضررهای اقتصادی در آستانه سال نو، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در این شهرستان را داشتند.

ستاره توضیح داد: اداره اصناف جهت مبارزه با قاچاق کالا بهداشتی و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می نمایند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1208

به "خبرنگاران هشت پرونده گرانفروشی اصناف در شهرری تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت پرونده گرانفروشی اصناف در شهرری تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید