خبری خوشحال کننده برای هواداران استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان

به گزارش تفطن، قرار است پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی 48 ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه اش به باشگاه اعلام شود.

خبری خوشحال کننده برای هواداران استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه استقلال تهران در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان به دنبال افزایش مدت همکاری با یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم هستند و از این رو مذاکراتی را با میلیچ کروات انجام داده اند.

از این رو قرار است باشگاه برای نشان دادن حسن نیت جهت ادامه همکاری با این مدافع که چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش در آستانه جدایی هم قرار گرفته بود، بخشی از قراردادش را طی 48 ساعت آینده پرداخت کند.

مذاکرات اولیه بین میلیچ و باشگاه برای تمدید قرارداد صورت گرفته است و صحبت هایی هم مطرح شده است اما هنوز مذاکره نهایی انجام نشده و پرداخت بخشی از مطالبات او می تواند یک اتفاق مثبت برای ورود طرفین به فاز جدید مذاکرات باشد.

قرار شده پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی 48 ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه اش به باشگاه اعلام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1709

به "خبری خوشحال کننده برای هواداران استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوشحال کننده برای هواداران استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید