خبر مهم از باشگاه پرسپولیس

به گزارش تفطن، سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس بیان نمود مابقی مطالبات برانکو ایوانکوویچ به طور کامل پرداخت و با این مربی تسویه حساب شد.

خبر مهم از باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام پرداخت کامل مطالبات برانکو گفت: خدا را شکر می کنم که در خاتمه کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کردم و طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار باشگاه پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند، تشکر کنم، چرا که در شرایط کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعاً سخت و سخت بود.

وی در ادامه اضافه نمود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در خاتمه گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر دو ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و باشخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1574

به "خبر مهم از باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم از باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید