درویش: وجود دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است، کوشش مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش تفطن، مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم ما در فصل جاری نسبت به گذشته جوان تر شده است اما حضور علی دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است .

درویش: وجود دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است، کوشش مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است

از سفر با لیست قیمت تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تمدید قرارداد مهدی ترابی و محمدرضا اخباری گفت: این نفرات بازیکنان تیم ما بودند اما با توجه به حضور در اردوهای تیم فرصت ثبت آن فراهم نشده بود که در روزهای گذشته این اتفاق نیز افتاد و رسما با این بازیکنان قرارداد بستیم.

وی در مورد احتمال حضور ترابی در باشگاه های خارجی مطرح کرد: ما قبلا نیز گفتم که اگر این بازیکنان پیشنهادی داشته باشد که به رشد و ارتقای او و فوتبال ایران یاری کند زمینه را برای لژیونر شدنش مهیا می کنیم .

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که این تیم باز هم بازیکنی را جذب خواهد نمود، گفت: این مسئله به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد اما تا به امروز درخواستی برای جذب بازیکن دیگری به ما ارائه نکردند.

درویش با ابراز رضایت از نحوه آماده سازی این تیم مطرح کرد: خدا را شکر ما تمرینات بسیار خوب و اردوهای مفیدی را پشت سر گذراندیم . آرام آرام از شدت تمرینات ما کاسته شده است و بیشتر تمرکز ما روی کارهای فنی و هماهنگی تیمی جهت ارائه یک عملکرد خوب است.

وی در مورد اهداف این باشگاه در هفدهمین دوره لیگ برتر مطرح کرد: سعی و کوشش کادرفنی، بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه در این است که بتوانیم کسب سهمیه کنیم و امیدوارم با انگیزه و کوشش بچه ها در این راه پیروز باشیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد حضورمربیان جوان در لیگ سال جاری گفت: قطعا اینکه جوانان با دانش به جمع مربیان ما اضافه شوند برای فوتبال ما بسیار خوب است و باعث بالابردن سطح کیفی و انگیزشی خواهد شد. وقتی این بازیکنان بزرگ گذشته به جمع مربیان اضافه می شوند روی بازیکنان جوان تاثیرگذار خواهند بود. تیم ما در فصل جاری نسبت به گذشته جوان تر شده است اما حضور علی دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است .

درویش در سرانجام در مورد پیگیری های باشگاه نفت تهران برای بازگشت بازیکنان این تیم که به سایپا پیوسته اند، خاطر نشان کرد: باشگاه نفت در این زمینه تماسی با ما نداشته است. شرط ما نیز برای جذب این بازیکن آزاد بودنشان بود و فکر نمی کنم مسئله ای نیز در این زمینه وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 971

به "درویش: وجود دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است، کوشش مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: وجود دایی انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر نموده است، کوشش مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید