دست نشان: نمی خواهیم جام حذفی آسیبی به نتایج مان در لیگ دسته اول بزند، بازی مقابل تیم های گمنام سخت است

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی با تیم های کم نام و نشان با توجه به اینکه شناختی از آنها نداریم، سخت است.

دست نشان: نمی خواهیم جام حذفی آسیبی به نتایج مان در لیگ دسته اول بزند، بازی مقابل تیم های گمنام سخت است

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 5 بر 2 تیمش مقابل سیراف کنگان و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی با یک تیم گمنام بدون اینکه اطلاعاتی از آن داشته باشید، سخت است. این تیم ها پُر از انگیزه دفاعی هستند اما خوشبختانه بچه ها در این دیدار رفته رفته شرایط خوبی پیدا کردند و در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم.

وی اضافه نمود: مقابل سیراف حملات زیادی انجام دادیم و تیم حریف هم خوب دفاع می کرد. در نیمه دوم سعی کردیم شرایط را برای خودمان بهتر کنیم و کارهای ترکیبی انجام دهیم. خوشبختانه هم در نهایت با پنج گل حریف را شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد اینکه در گذشته گفته بود جام حذفی برای او در اولویت قرار ندارد و آیا با وجود صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی باز هم همین نظر را دارد، گفت: با توجه به شرایط، برنامه و نوع بازی ها، تمام تمرکز ما روی لیگ دسته اول است و نمی خواهیم جام حذفی آسیبی به نتایج مان در لیگ بزند. نمی خواهیم دچار خستگی و مصدومیت شویم اما به عنوان یک بازی تدارکاتی روی مسابقات جام حذفی حساب می کنیم، چون اگر در جام حذفی بازی نکنیم باید یک بازی تدارکاتی دیگر را جایگزین آن کنیم. به همین خاطر ترجیح می دهیم در جام حذفی حضور داشته باشیم. بدمان نمی آید مرحله به مرحله جلو برویم اما تمرکزمان روی لیگ دسته اول است.

دست نشان در مورد شرایط تیمش در لیگ دسته اول یادآور شد: لیگ دسته اول در این فصل خیلی پُر بار است و فاصله تیم ها هم در جدول بسیار کم است. تمام باشگاه ها برنامه دارند و فکر می کنم سال جاری یکی از لیگ های پرحادثه خواهد بود که دائماً تیم ها در جدول جا به جا می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 217

به "دست نشان: نمی خواهیم جام حذفی آسیبی به نتایج مان در لیگ دسته اول بزند، بازی مقابل تیم های گمنام سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست نشان: نمی خواهیم جام حذفی آسیبی به نتایج مان در لیگ دسته اول بزند، بازی مقابل تیم های گمنام سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید