دست های بسته پوچتینو برابر غول کُش لیگ قهرمانان

به گزارش تفطن، تهران- خبرنگاران- مائوریتسیو پوچتینو در حالی خود را برای مصاف با آژاکس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده می نماید که به دلیل مصدومیت هری کین و محرومیت هیونگ مین سون، برای شکستن خط دفاعی آژاکسِ شگفت انگیز نه پلن A دارد و نه پلن B.

دست های بسته پوچتینو برابر غول کُش لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، روزنامه مارکا اسپانیا در آستانه نبرد تیم های آژاکس و تاتنهام در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: هری کین مصدوم است و سون بازی مقابل آژاکس را به دلیل محرومیت از دست داده است، بنابراین فرناندو یورنته که گل پیروزی بخش تاتنهام را مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند و روی نام شاگردان پپ گواردویلا قلم کشید، وظیفه راهنمایی خط حمله تیم پوچتینو را بر عهده خواهد داشت.

پوچتینو درباره کین گفته بود: ناراحت کننده است، هری کین را شاید تا انتها فصل از دست داده ایم اما احساسم این است که کین می تواند خود را به فینال برساند.

سون در بازی مقابل منچسترسیتی نقش کین را ایفا کرد و در نیمه نخست با دبل خود، تیم پوچتینو را به نیمه نهایی رساند؛ با این وجود، ستاره کره ای در همان بازی با دریافت کارت زرد، دیدار رفت مقابل آژاکس را از دست داد.

کین و سون در مجموع در به ثمر رسیدن 45 درصد از مجموع 98 گل تاتنهام در تمامی رقابت ها نقش داشتند که این آمار در لیگ قهرمانان به 53 درصد افزایش می یاید.

علاوه بر کِین، سرخیو آگوئرو، اریکسن لاملا و هری وینکس همگی مصدوم هستند و حضور یان فرتونگن و موسی سیسوکو هم در هاله ای از ابهام است.

با این وجود، پوچتینو معتقد است بازی نیمه نهایی از آن بازی هایی است که خسته شدن در آن امکان پذیر نیست و همه آن هم بحث روانی است.

اما بدیهی است که مرد آرژانتینی در غیاب زوج انگلیسی و کره ای خود عملا هیچ برنامه ای را برای مواجهه با آژاکسی که در این دوره از رقابت ها با حذف رئال و یوونتوس لقب غول کُش لیگ قهرمانان را یدک می کشد.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 371

به "دست های بسته پوچتینو برابر غول کُش لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست های بسته پوچتینو برابر غول کُش لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید