دنیزلی: هم در لیگ و هم در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم، اگر همان پاس من به همدان می آمد، این شهر را زبانزد می کرد

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری دیدار با پاس همدان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دنیزلی: هم در لیگ و هم در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم، اگر همان پاس من به همدان می آمد، این شهر را زبانزد می کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از همدان، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاس همدان گفت: اولین بار است که به همدان می آیم. قبلا تیمی که با آن کار می کردم تیم پاس بود. به هر حال بعد از این با بازی های لیگ و جام حذفی همراه خواهیم بود. بازی های این جام حساسیت خودش را دارد.

وی اضافه نمود: رقابت های جام حذفی در بین بازی های لیگ برگزار می گردد و همه جای جهان به همین روال است. به همین خاطر هم ما همه سعی خود را خواهیم کرد تا در این بازی به آنچه می خواهیم برسیم و نتیجه لازم را برای صعود بگیریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب مقابل طرفداران همدانی انجام دهیم و در نهایت هم با برد ما همراه گردد.

سرمربی تراکتور در خصوص شناختش از تیم پاس همدان یادآور شد: از حریف مان اطلاعات مختصری داریم تا این حد که آنها تیم جوان و دونده ای را دارند. به هر حال در بازی های اینچنینی باید هر چه در توان داریم ارائه دهیم و مانند بازی های لیگ ظاهر شویم.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را با ترکیب اصلی در بازی فردا به میدان خواهد فرستاد یا نه و اینکه شانس قهرمانی تیمش در مسابقات حذفی چقدر است؟ عنوان نمود: ما اولین بازی مان را در جام حذفی انجام می دهیم و زود است در خصوص قهرمانی حرف بزنیم. اگرچه ما در هم در لیگ و حذفی به دنبال قهرمانی خواهیم بود اما در هر دو جام در ابتدای راستا قرار داریم، ضمن اینکه در بازی فردا از نفراتی که در لیگ فرصت کمی برای بازی پیدا نموده اند، استفاده خواهیم کرد.

وی در ارتباط با حضور مسعود شجاعی که از بازی تیمش محروم است در اردو و همچنین پیشرفت فوتبال ایران نسبت به گذشته، گفت: شجاعی خودش خواست تیم را در این سفر همراهی کند. او یک همراه و بزرگتر خوب برای نفرات تیم است اما در خصوص پیشرفت فوتبال در ایران باید بگویم که این ورزش در تیم های سطح اول جهان به شکل بهتری پیشرفت نموده و در ایران هم جهش داشته است. تیم ملی ایران در رقابت های آسیایی و جام جهانی نتایج مطلوبی گرفت. اگر به شکل کلی به لیگ نگاه کنیم، بین تیم های بالای جدول تفاوت چندانی نیست.

سرمربی تراکتور در خصوص امکانات استادیوم پاس همدان و اینکه آیا انتقال پاس به همدان مثبت بوده است یا نه؟ اعلام نمود: در ابتدای حرف هایم گفتم که برای بار اول به همدان می آیم. همدان را سوای فوتبالش به لحاظ قدمتش می شناسم که صندلی خاصی در ایران دارد. اگر پاسی که من از آن جدا شدم و به همان شکل راهی همدان می شد این شهر را زبانزد می کرد.

دنیزلی در سرانجام اضافه نمود: هدف ما از تمرین در همدان فقط عرق گیری بود. اگرچه جایی که قرار بود تمرین کنیم از ما دور بود و به این خاطر در یک محوطه کوچک تمرین عرق گیری خود را انجام دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 652

به "دنیزلی: هم در لیگ و هم در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم، اگر همان پاس من به همدان می آمد، این شهر را زبانزد می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: هم در لیگ و هم در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم، اگر همان پاس من به همدان می آمد، این شهر را زبانزد می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید