رسانه ایتالیایی: استقلال با کوشش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است، جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو

به گزارش تفطن، یکی از سایت های ورزشی کشور ایتالیا در خبری مدعی شده است که باشگاه استقلال تهران با یاری وزیر ورزش ایران در کوشش برای برگرداندن سرمربی ایتالیایی سابق خود است.

رسانه ایتالیایی: استقلال با کوشش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است، جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری توتومرکاتووب امشب (چهارشنبه) در خبری مدعی شد که باشگاه استقلال در اندیشه برگرداندن آندره آ استراماچونی است.

این سایت در خبری با عنوان استقلال برای برگرداندن استراماچونی اقدام می نماید؛ وزیر ورزش دست به کار می گردد می نویسد: یک جلسه فوق محرمانه. عصر روز گذشته سعادتمند رئیس باشگاه استقلال و هیئتی از نمایندگان این باشگاه وارد شهر رم ایتالیا شدند و با فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی و یک واسطه ایتالیایی به نام داریو کانووی دیدار کردند تا برای برگرداندن سرمربی سابق اودینزه به ایران کوشش نمایند. آنها پیشنهاد خود برای قراردادی دو ساله به استراماچونی را با رقمی قابل توجه ارائه کردند و وزیر ورزش ایران نیز گام هایی در راستای هموار شدن جهت مذاکرات برداشته است.

توتومورکاتو وب در ادامه می نویسد: استقلال درصدد رقم زدن بازگشتی فوق العاده برای سرمربی است که در دوران حضورش در ایران خاطراتی به یاد ماندنی برای این تیم و هوادارانش ساخت. در حال حاضر استراماچونی هنوز تصمیمش را اعلام نکرده است که شرایط به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا هم ممکن است روی تصمیم او تأثیربگذارد. 48 ساعت آینده اما برای طرفین لحظات بسیار مهمی تلقی می شوند، چرا که استقلال در صدد رقم زدن بازگشتی عظیم برای آندره آ استراماچونی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1394

به "رسانه ایتالیایی: استقلال با کوشش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است، جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو" امتیاز دهید

1 کاربر به "رسانه ایتالیایی: استقلال با کوشش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است، جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ایتالیایی: استقلال با کوشش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است، جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید