رسانه های کره جنوبی: سفیر سابق کره شمالی در ویتنام احتمالا مسئول تیم مذاکره کننده با آمریکا می گردد

به گزارش تفطن، یک منبع دیپلماتیک امروز، آدینه در سئول تایید کرد که به نظر می رسد کره شمالی برای دور آینده مذاکرات با آمریکا، یک دیپلمات با سابقه را در صدر تیم مذاکره کننده خود قرار داده است.

رسانه های کره جنوبی: سفیر سابق کره شمالی در ویتنام احتمالا مسئول تیم مذاکره کننده با آمریکا می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش ایسنا، این منبع دیپلماتیک که نخواسته نامش فاش گردد، اظهار کرد، در دیدار روز یکشنبه میان کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مرز دو کره، کره شمالی به آمریکایی ها خبر داد که کیم میونگ گیل، سفیر پیشین کره شمالی در ویتنام احتمالاً به عنوان همتای استفان بیگان، نماینده ویژه آمریکا برای مذاکرات با کره شمالی منصوب گردد.

رسانه های کره جنوبی به نقل از بعضی منابع دیپلماتیک اظهار کردند که کیم میونگ گیل ممکن است جانشین کیم هیوک چول، همتای بیگان در نشست هانوی گردد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ پس از دیدار با کیم اظهار کرد، دو طرف برای مشخص دو تیم به منظور از سر گیری مذاکرات توافق نموده اند و کیم شخصی را مسئول این تیم نموده که او را می شناسیم و دوستش داریم اما از او نامی نبرد.

طبق گزارش های وزارت اتحاد کره جنوبی، کیم میونگ گیل پیش از این یکی از اعضای هیئت کره شمالی در سازمان ملل و مذاکرات شش جانبه برای مهار برنامه موشکی و هسته ای کره شمالی بوده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 737

به "رسانه های کره جنوبی: سفیر سابق کره شمالی در ویتنام احتمالا مسئول تیم مذاکره کننده با آمریکا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های کره جنوبی: سفیر سابق کره شمالی در ویتنام احتمالا مسئول تیم مذاکره کننده با آمریکا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید