رییس حراست وزارت کشور: انتخابات به رغم کرونا به نحو احسن برگزار می گردد

به گزارش تفطن، تهران (پانا) - رییس مرکز حراست وزارت کشورگفت با کوشش های شبانه روزی و موثر کادر حراست به رغم سنگ اندازی دشمنان، فضا سازی های ناعادلانه و بحران بیماری کرونا همکاری در برگزاری انتخابات پیش رو به نحو احسن برگزار می گردد.

رییس حراست وزارت کشور: انتخابات به رغم کرونا به نحو احسن برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد ابراهیم شوشتری در نشست صمیمانه با کارکنان مرکز حراست ضمن تقدیر از هشت سال همکاری شایسته کادر حراست وزارت کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران این مرکز گفت: سال 1399 را با تمام تلخی ها و خوشی ها پشت سر می گذاریم و شایسته است در روزهای پایانی سال مخصوصا در ماه های رجب و شعبان از دعای خیر برای دوستان، همکاران، مدیران، مجموعه وزارت کشور و ارتباط با خداوند غافل نشویم.

شوشتری از همکاری صمیمانه کادر حراست وزارت کشور و همکاری های بی شائبه همکاران این مرکز تقدیر کرد و گفت: امیدوارم همچنان که تا به امروز در تمامی امور کوشش و جدیت وجود داشته از این پس و در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در سراسر کشور نیز این همکاری ها استمرار داشته و شاهد موفقیت در تمامی وظایف مرتبط باشیم.

وی اضافه نمود: در مجموعه حفاظت کارکنان، اسناد، حفاظت فیزیکی و حفاظت فناوری اطلاعات اقدامات خوبی به وقوع پیوست که در پیشگیری از تخلفات و سالم سازی محیط و ارتقاء امنیت وزارت کشور نقش ویژه ای دارد و این امور با زحمات و کوشش های همکاران به وقوع پیوست.

رییس مرکز حراست با اشاره به در پیش بودن برگزاری چهار انتخابات در شهر تهران و حداقل دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در سراسر کشور، توضیح داد: در مجموعه وزارت کشور وظایف بسیار گسترده ای در تمام معاونت ها داریم و به همین دلیل همکاران ما به صورت شبانه روزی در زمینه های مختلف عملکردی با حضور جدی در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

شوشتری در ادامه این نشست با تاکید بر نقش موثر حراست در برگزاری فرایندهای انتخاباتی سال های پیش ابراز امیدواری کرد: با کوشش های شبانه روزی و موثر کادر حراست به رغم سنگ اندازی دشمنان، فضا سازی های ناعادلانه، بحران بیماری کرونا و مسائل مالی موجود همواره سعی بر این است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 به نحو احسن برگزار گردد.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر پشتیبانی مردم است و تداوم این نظام مقدس جز با حضور مردم در صحنه های مشارکتی همچون انتخابات که بارزترین نمود حضور و پشتیبانی ملت از نظام و دولت است محقق نمی گردد.

مشاور وزیر و رییس مرکز حراست با اشاره به الکترونیکی بودن بخش زیادی از فرایندهای انتخابات و احتمال وقوع مسائلی در مورد حملات سایبری و کوشش های دشمنان در این خصوص ابراز امیدواری کرد: با کوشش ها و نظارت همکارانمان در بخش آی تی و توجه جدی به سامانه های مربوطه شاهد این اتفاقات نخواهیم بود.

شوشتری توضیح داد: انتظار ما از مجموعه حراست وزارت کشور همکاری همه جانبه و موثر در این مقطع است و امیدواریم همانند همواره بتوانیم این دوره از انتخابات را هم به نحوی شایسته و بدون هیچ حادثه ای بگذرانیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1841

به "رییس حراست وزارت کشور: انتخابات به رغم کرونا به نحو احسن برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رییس حراست وزارت کشور: انتخابات به رغم کرونا به نحو احسن برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس حراست وزارت کشور: انتخابات به رغم کرونا به نحو احسن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید