ستاره بایرن؛ اولویتم رئال مادرید است

به گزارش تفطن، داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ به ناصر الخلیفی، رئیس PSG گفت اولویت او پیوستن به رئال مادرید است.

ستاره بایرن؛ اولویتم رئال مادرید است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ در تابستان امسال با این تیم به اتمام می رسد و او هفته گذشته رسما بیان نمود بعد از سالها از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد. تیم های زیادی به دنبال جذب داوید آلابا هستند، اما به نظر می رسد رئال مادرید از بالاترین شانس بین تیم های خواهان این بازیکن برای جذب او برخوردار است.

اما شبکه اسکای هلند مدعی شد اخیرا ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای با داوید آلابا داشته و علاقمند به آگاهی از برنامه های این بازیکن برای فصل بعد بوده است. پی اس جی نیز یکی از تیم های علاقمند به جذب این مدافع باکیفیت است، اما داوید آلابا به ناصر الخلیفی اعلام کرده ابتدا قصد دارد با رئال مادرید مذاکره کند و علاقه دارد در صورت امکان راهی این تیم شود.

البته پاسخ داوید آلابا به مالک قطری به طور قطعی منفی نبوده و او امکان مذاکره در آینده را باز گذاشته است. البته طبق ادعای این شبکه، بر خلاف شایعات هنوز توافقی قطعی بین داوید آلابا و رئال مادرید صورت نگرفته، اما فرایند مذاکرات به خوبی پیش برود و احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا کم نیست. در صورت عدم توافق با رئال مادرید در هفته های پیش رو، ممکن است فصل بعد شاهد حضور داوید آلابا در ترکیب پاری سن ژرمن باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1799

به "ستاره بایرن؛ اولویتم رئال مادرید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بایرن؛ اولویتم رئال مادرید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید