سپاهان را شکست بدهیم قهرمان جام حذفی می شویم

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، مجید نامجو مطلق که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شرکت نموده بود، گفت: فردا بازی سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم. یک هفته پیش با سپاهان بازی کردیم و شناخت خوبی از هم داریم. کار سپاهان برای دریافت سهمیه در لیگ سخت شده است و در جام حذفی با تمام توان و انگیزه وارد زمین می گردد.

سپاهان را شکست بدهیم قهرمان جام حذفی می شویم

وی اضافه کرد: هفته گذشته با سپاهان بازی سنگینی را انجام دادیم. تیم ما 10 نفره شد و فشار زیادی روی بازیکنان وارد شد. این مسئله در بازی با شهرخودرو لطمه زد.

مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: در این مسابقه دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم و کار سخت می گردد. البته جوان های خوبی داریم. برنده این بازی که به امید خدا تیم استقلال است، شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

نامجومطلق ادامه داد: فینال اصلی ما بازی با سپاهان است که اگر این ملاقات را با برد پشت سر بگذاریم، برای قهرمانی بیشترین شانس را داریم.

وی تاکید نمود: اولین آرزوی من سلامتی امیر قلعه نویی است. خوشحالم او بازگشته است. حضور او می تواند تاثیر مثبتی روی سپاهان داشته باشد. اینطرف قضیه هم استقلال است که افتخارات زیادی دارد.

مربی استقلال درباره غایبان این تیم تاکید نمود: شیخ دیاباته، اسماعیلی و مطهری مصدوم هستند و به این مسابقه نمی رسند. کادر پزشکی تلاشش را می نماید این نفرات را برای بازی با پیکان که حکم کسب سهمیه آسیایی دارد برساند.

وی در مورد داوری بازی فردا توضیح داد: امیدوارم داور بازی بهترین عملکرد را داشته باشد. خوشبختانه چند روز است که از بیانیه هم خبری نیست! تیم ما تا اینجای فصل بیشترین لطمه را از قضاوت داوران خورده است که این اشتباهات هم سهوی است.

نامجومطلق در سرانجام گفت: فینال اصلی برای هر دو تیم همین مسابقه است و در ادامه کار راحتتر می گردد. قطعا برنده این مسابقه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1455

به "سپاهان را شکست بدهیم قهرمان جام حذفی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان را شکست بدهیم قهرمان جام حذفی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید