شفاف سازی دروازه بان استقلال در خصوص ابتلاش به کرونا

به گزارش تفطن، علیرضا رضایی گفت: سه روز پیش تست کرونایم مثبت اعلام شد و در قرنطینه به سر می برم. همه می دانند قوانین فرودگاه سختگیرانه است و زمانی که از من تست گرفتند، منفی اعلام شده بود. مسئله ای نداشتم و پیش خودم فکر کردم حتما سرما خورده ام. زمانی که تست کرونایم مثبت شد، به قرنطینه رفتم. خودم حس می کنم سرما خورده ام و قرار است فردا (یکشنبه) از طرف AFC از من تست نهایی بگیرند.

شفاف سازی دروازه بان استقلال در خصوص ابتلاش به کرونا

وی اضافه نمود: الان حالم کمی بهتر شده، اما روز دوم ابتلایم به کرونا واقعا حالم بد بود و بدن درد داشتم. بعضی گفته اند چون به مراکز خرید رفته بودیم کرونا گرفته ام، در صورتی که آن روز من تستم مثبت اعلام شده بود و قرنطینه بودم. تنها دو جلسه با استقلال در دبی تمرین نموده ام.

رضایی در رابطه با شرایط سیدحسین حسینی دیگر دروازه بان آبی پوشان گفت: امیدوارم حسینی کرونا نگرفته باشد، چون اتفاق خوبی در آستانه بازی با الهلال نخواهد بود. این مسئله را بگویم که خودم مطمئن نیستم کرونا گرفته باشم، چون تست کرونایی که اینجا از ما می گیرند درصدی خطا دارد و فردا که از طرف AFC تست می گیرند، دقیق معین خواهد شد. ضمن اینکه اینطور نیست که ورود و خروج در دبی راحت باشد. بعضی ها گفته اند من باعث کرونا در اردوی تیم شده ام، در شرایطی این صحبت ها ناعادلانه است و امروز عذابش را من می کشم.

به گزارش تسنیم استقلال برای ملاقات با الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که روز سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد در شهر دبی امارات به سر می برد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2089

به "شفاف سازی دروازه بان استقلال در خصوص ابتلاش به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی دروازه بان استقلال در خصوص ابتلاش به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید