طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد، پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، دادگاه عالی ورزش پس از بررسی لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قبال طلب 475 هزار یورویی ماریو بودیمیر، محکومیت این باشگاه را تایید کرد تا علاوه بر این پول بابت هر سال تاخیر در پرداخت آن جریمه 5 درصدی نیز در نظر بگیرد.

طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد، پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید

بنابر این حکم، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 522 هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (17 بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می شود.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی خواست تا با بودیمیر ارتباط برقرار کرده و از او تخفیف گرفته یا مجوز پرداخت اقساطی طلب او را دریافت کنند.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان نیز که در مدت زمان حضور پنج ماهه خود کمترین تاثیر را در پرسپولیس داشت نه تنها هنوز تخفیفی بابت دریافت طلب خود نداده بلکه حاضر به دریافت اقساطی این مبلغ هم نشده است.

باشگاه پرسپولیس نیز هیچ پولی برای پرداخت طلب نزدیک به 16 میلیارد تومانی بودیمیر ندارد تا سرخپوشان بار دیگر در آستانه محرومیتی سنگین از سوی فیفا قرار بگیرند.

سمیعی همچنان در تلاش است تا نظر بودیمیر را برای دریافت اقساطی مطالبات خود جلب کند اما هنوز با نظر مثبت این بازیکن کروات روبرو نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1725

به "طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد، پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد، پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید