عکس، دو خودروی دیپلماتیک ترکیه در یونان به آتش کشیده شد

به گزارش تفطن، یک روزنامه یونانی اطلاع داد، افراد ناشناس بامداد امروز دوشنبه دو خودروی دارای پلاک دیپلماتیک ترکیه را در شهر سالونیک یونان به آتش کشیدند.

عکس، دو خودروی دیپلماتیک ترکیه در یونان به آتش کشیده شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه یونانی از به آتش کشیده شدن دو خودروی دیپلماتیک ترکیه در سالونیک دومین شهر بزرگ یونان در بامداد دوشنبه اطلاع داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه یونانی نفتمپوریکی اطلاع داده که افراد ناشناس ساعت 4:45 دقیقه دوشنبه به وقت محلی دو خودروی دارای پلاک دیپلماتیک ترکیه را در شهر سالونیک یونان آتش زدند.

طبق این گزارش، یکی از این خودروها متعلق به یک وکیل ترکیه ای بود که در خیابان چالکیز سالونیک به آتش کشیده شد. در نتیجه این آتش سوزی، خودروی این وکیل کاملا سوخت و به دو خودرو که نزدیکی آن پارک شده بودند هم آسیب وارد شد.

10 دقیقه بعد از به آتش کشیده شدن خودروی وکیل ترکیه ای، یک خودروی دارای پلاک دیپلماتیک ترکیه در خیابان کالیدوپولو هم آتش زده شد.

در نتیجه آتش کشیده شدن دومین خودروی دارای پلاک دیپلماتیک ترکیه، این خودرو هم کاملا سوخت و به دو خودروی پارک شده در نزدیکی آن هم آسیب وارد شد.

تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت آتش کشیدن خودروها را برعهده نگرفته و سرویس اطلاعات ملی یونان تحقیقات درباره این ماجرا را شروع نموده است.

دو خودروی دیپلماتیک ترکیه ای در یونان در حالی طعمه حریق شده اند که آنکارا و آتن بر سر مسائلی از قبیل قبرس و بعضی مناطق مورد مناقشه در دریای اژه با هم اختلاف دارند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 543

به "عکس، دو خودروی دیپلماتیک ترکیه در یونان به آتش کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، دو خودروی دیپلماتیک ترکیه در یونان به آتش کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید