فارس من، انتقال کانال های وزارت علوم به پیغام رسان داخلی

به گزارش تفطن، بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که کانال های اطلاع رسانی وزارت علوم به پیغام رسان های داخلی منتقل گردد خبرنگار این مطالبه کاربران را پیگیری نموده است.

فارس من، انتقال کانال های وزارت علوم به پیغام رسان داخلی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که کانال های اطلاع رسانی وزارت علوم به پیغام رسان های داخلی منتقل گردد.

خبرنگار این مطالبه کاربران را پیگیری نموده است.

علیرضا عبداللهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این مطالبه، در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: در حال حاضر هم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی داخلی کانال اطلاع رسانی دارد و کانال این وزارتخانه در شبکه های اشاره شده هم دایر است.

وی گفت: سیستم اصلی و مبنایی دانشگاه ها و وزارت علوم برای آموزش الکترونیکی، سیستم الکترونیکی دانشگاه ها و سامانه LMS است و سایر روش هایی که احیانا اساتید از آنها استفاده می نمایند، در واقع روش های مکمل و در اولویت های پایین تر هستند که بعضا اساتید بسته به شرایط خود، دانشجویان شان یا نیازهای درسی از روش های دیگر هم استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1382

به "فارس من، انتقال کانال های وزارت علوم به پیغام رسان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، انتقال کانال های وزارت علوم به پیغام رسان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید