فارس من، دانشجویان اگر شهریه را پس بگیرند باید انصراف دهند، پرداخت یک ترم جریمه طبق قانون

به گزارش تفطن، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی با بیان اینکه دانشجویان اگر می خواهند شهریه پرداختی را پس بگیرند باید انصراف داده و طبق قانون یک ترم هم جریمه پرداخت نمایند، گفت: 3 هفته پس از ماه رمضان کلاس های حضوری را در قالب برطرف اشکال برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

فارس من، دانشجویان اگر شهریه را پس بگیرند باید انصراف دهند، پرداخت یک ترم جریمه طبق قانون

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا را مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی در باره موضوع نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا گفت: اگر شهریه از دانشجو دریافت می گردد بر اساس قوانین و دستورالعمل وزارت علوم است از طرفی تقاضای بیش از 400 دانشجو در بخش فارس من خیرگزاری فارس در قبال 285 هزار دانشجویی که داریم قابل قیاس نیست ار طرفی ما تمام تسهیلاتی که وزارت علوم اعلام نموده است را برای دانشجویان اجرا نموده ایم.

برگزاری کلاس های حضوری 3 هفته پس از ماه رمضان برای برطرف اشکال

وی اضافه نمود: اگر دانشجویان می خواهند شهریه ای را که پرداخت نموده اند را پس بگیرند باید انصراف داده و طبق قانون یک ترم هم جریمه پرداخت نمایند این در حالی است که کلاس های حضوری برای دانشجویان را در قالب برطرف اشکال 3 هفته پس از انتها ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد.

آهون منش توضیح داد: دانشگاه غیر انتفاعی برای یاری به دانشجویان قرار است در بازه زمانی وسیع تری امتحانات را برگزار کند البته تدابیری اتخاذ نموده ایم که در یک روز بیش از 2 امتحان برگزار نگردد این در حالی است که دانشجویان اگر انتقاد یا نظری دارند باید در چهارچوب قانون اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1306

به "فارس من، دانشجویان اگر شهریه را پس بگیرند باید انصراف دهند، پرداخت یک ترم جریمه طبق قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، دانشجویان اگر شهریه را پس بگیرند باید انصراف دهند، پرداخت یک ترم جریمه طبق قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید