فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند یا مس سونگون، کدام تیم فاتح ملاقات رفت می گردد؟

به گزارش تفطن، ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز (آدینه) در اصفهان برگزار خواهد شد.

فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند یا مس سونگون، کدام تیم فاتح ملاقات رفت می گردد؟

به گزارش ، رقابت های لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پس از 26 هفته و در آستانه ملاقات فینال بین 2 تیم گیتی پسند و مس سونگون در تاریخ دهم اسفندماه 98 تعطیل اعلام شد.

در همین حال و پس از مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی به برگزاری رقابت ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ملاقات رفت فینال میان تیم های گیتی پسند و مس سونگون امروز (آدینه) در اصفهان برگزار خواهد شد.

ملاقات های فینال به صورت رفت و برگشت در روز های آدینه 30 خرداد و 6 تیر به ترتیب در اصفهان و تبریز انجام می گردد و اگر سهم هر تیم یک برد باشد بازی سوم به میزبانی شهر کرمان برگزار می گردد که معین کننده تیم قهرمان خواهد بود.

رقابت گیتی پسند و مس فراتر از یک نبرد و حتی یک فینال معمولی است. حضور 2 مربی با تجربه در این 2 تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند به جذابیت این بازی می افزاید. همچنین در ترکیب 2 تیم بازیکنان با سابقه و نامداری حضور دارند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر با شکست سن ایچ ساوه و تیم مس سونگون هم با شکست ستارگان ورامین به ملاقات پایانی لیگ برتر راه یافتند.

ملاقات رفت فینال امروز از ساعت 18 بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می گردد. همچنین بازی برگشت این 2 تیم هم آدینه هفته آینده 6 تیر ماه از ساعت 18 در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1401

به "فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند یا مس سونگون، کدام تیم فاتح ملاقات رفت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند یا مس سونگون، کدام تیم فاتح ملاقات رفت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید