لیگ برتر انگلیس، برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش سون

به گزارش تفطن، مردان ژوزه مورینیو در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا به فزونی ارزشمندی دست یافتند.

لیگ برتر انگلیس، برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش سون

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، استادیوم ویلاپارک عصر امروز (یکشنبه) محل رویارویی تیم های استون ویلا و تاتنهام بود که جدال پرگل دو تیم در نهایت با رجحان دراماتیک 3 بر 2 شاگردان آقای خاص همراه شد. استون ویلا ابتدا در این ملاقات با گل به خودی دقیقه 9 توبی آلدرویرلد از میهمانش پیش افتاد، اما همین مدافع بلژیکی در دقیقه 27 اشتباه خود را جبران کرد و کار را به تساوی یک-یک کشاند. در ادامه هیونگ مین سون در دقیقه 2+45 اسپرز را در نتیجه پیش انداخت تا شاگردان ژوزه مورینیو با رجحان راهی رختکن شوند.

در شروع نیمه دوم اما استون ویلا خیلی سریع به گل تساوی رسید و بیورن انگلس در دقیقه 53 نتیجه را 2-2 کرد، اما این خاتمه کار نبود و هیونگ مین سون کره ای در دقیقه 4+90 گل رجحان تاتنهام را به ثمر رساند تا تیم آقای خاص با سه امتیاز ارزشمند ویلاپارک را ترک کند.

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد 40 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. استون ویلا هم 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم ایستاده است.

در همین چارچوب از ساعت 20 امشب، آرسنال در استادیوم امارات از نیوکاسل میزبانی می نماید. همچنین از ساعت 23:30 فردا (دوشنبه) تیم های چلسی و منچستریونایتد در استادیوم استمفوردبریج مقابل هم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1021

به "لیگ برتر انگلیس، برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش سون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش سون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید