مخالفت سفارت چین با سیاسی کردن منشأ کووید-19

به گزارش تفطن، سفارت چین در آمریکا اظهار داشت: سیاسی کردن منشأ این ویروس می تواند ادامه تحقیقات را مختل نموده و کوشش های جهانی را برای جلوگیری از همه گیری تضعیف کند.

مخالفت سفارت چین با سیاسی کردن منشأ کووید-19

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، درحالیکه سازمان بهداشت دنیای میخواهد مرحله دوم تحقیقات درباره منشأ ویروس کرونا را شروع کند، پس از اتهاماتی درباره درز تصادفی ویروس SRAS-CoV-2 از آزمایشگاه تخصصی درباره کروناویروس ها در شهر ووهان، چین تحت فشار قرار گرفته است تا به بازرسان در تحقیقاتشان یاری کند.

چین به دفعات مسؤولیت این آزمایشگاه درباره خروج و انتقال تصادفی این ویروس از آزمایشگاه را تکذیب نموده است و تاکید دارد که آمریکا و کشورهای دیگر می خواهند با این اتهامات توجهات به شکست خود در زمینه مهار این ویروس را منحرف نمایند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: سرویس های اطلاعاتی کشور درحال تحقیق هستند تا بفهمیم که ویروس کووید-19 به وسیله تماس انسانی با یک حیوان ناقل بوجود آمده یا اینکه یک تصادف آزمایشگاهی بوده است.

سفارت چین خاطرنشان کرد که از مطالعه کامل همه موارد زودهنگام کووید-19 در سراسر دنیا و آنالیز کامل بعضی پایگاه های مخفی و آزمایشگاه های بیولوژیکی در سراسر دنیا پشتیبانی می نماید.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1979

به "مخالفت سفارت چین با سیاسی کردن منشأ کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت سفارت چین با سیاسی کردن منشأ کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید