مخالف مسافرگیری پرواز اطلس گلوبال از مشهد به آدنا بودیم، مبلغ پرواز مسافران ترکیه عودت داده می گردد

به گزارش تفطن، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: پروازی که روز بعد از کودتای ترکیه از هواپیمایی اطلس گلوبال از مشهد به آدنا پرواز کرد مورد مخالفت انجمن صنفی و سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی بود.

مخالف مسافرگیری پرواز اطلس گلوبال از مشهد به آدنا بودیم، مبلغ پرواز مسافران ترکیه عودت داده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط کانادا چنده هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: این پرواز از آدنا به مشهد آمده و در فردوگاه این شهر اقدام به مسافرگیری کرد اما با اینکه شرایط بحرانی برای ترکیه وجود داشت باز هم توجهی به بخشنامه میراث فرهنگی نشد.

وی اضافه نمود: تمام افرادی که به علت شرایط بحرانی که هم اکنون در ترکیه وجود داشته و احتمالاً ادامه دار نیز باشد، تورهای گردشگری خود را لغو نموده باشند، مبلغ بلیط هواپیمای خود را دریافت می نمایند علاوه بر این رایزنی برای عودت مبلغ هتل ها نیز در دست اجرا است.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با اشاره به اعلام مجدد شرایط اضطراری در ترکیه اظهار داشت: تمام تورهای گردشگری به مقصد این کشور و پروازهای چارتری از مشهد لغو شده و تنها پروازهایی که به صورت ترانزیت در ترکیه فرود داشته و یا پروازهای تجاری در حال اجرا است.

فرقانی تأکید کرد: به عبارت دیگر از طرف آژانس های هواپیمایی تنها خدمات فروش بلیط صورت گرفته و مباحث دیگر مورد پیگیری قرار نمی گیرد. همچنین تمام آژانس های هواپیمایی باید تا اطلاع ثانوی از ثبت نام تور گردشگری به مقصد ترکیه اجتناب نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 985

به "مخالف مسافرگیری پرواز اطلس گلوبال از مشهد به آدنا بودیم، مبلغ پرواز مسافران ترکیه عودت داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالف مسافرگیری پرواز اطلس گلوبال از مشهد به آدنا بودیم، مبلغ پرواز مسافران ترکیه عودت داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید