مدافع منچسترسیتی به والنسیا برگشت

به گزارش تفطن، بازیکن فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی به تیم سابقش بازگشت.

مدافع منچسترسیتی به والنسیا برگشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، الیاکیم مانگالا با عقد قراردادی دو ساله به تیم والنسیا پیوست، تیمی که پیش از ملحق شدن به آبی پوشان شهر منچستر برای آن توپ می زد. به این ترتیب این مدافع فرانسوی تا سال 2021 به خفاش ها متعهد شد.

مانگالای 28 ساله تا سرانجام فصل جاری با منچسترسیتی قرارداد داشت و این بدان معناست که نخستین فصل حضورش در مستایا به عنوان بازیکن قرضی است. در سرانجام فصل او قرارداد جدیدی با تیم والنسیا منعقد خواهد نمود و به بازیکن قطعی این تیم تبدیل می گردد.

او فصل 17-2016 هم به صورت قرضی به والنسیا رفته بود تا دو سال ناامیدکننده اش در استادیوم اتحاد بعد از انتقال گرانقیمتش از پورتو به منچسترسیتی (قرارداد 42 میلیون پوندی که او را در زمان خودش به گرانقیمت ترین مدافع جهان تبدیل کرد) در سال 2014 را جبران کند. در آن فصل او در تمامی رقابت ها برای والنسیا 33 بازی انجام داد و دو گل زد، اما تیمش به جایگاهی بهتر از دوازدهمی دست پیدا نکرد.

مانگالا مقطع کوتاهی هم در تیم اورتون توپ زد، اما بعد از مصدومیتش مجبور به ترک گودیسون پارک شد و در نهایت نتوانست راهی برای بازگشت به ترکیب اصلی منچسترسیتی پیدا کند و به همین دلیل باشگاه با انتقال او به تیمی دیگر موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 477

به "مدافع منچسترسیتی به والنسیا برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع منچسترسیتی به والنسیا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید