مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس: استادیوم ثالث برای میزبانی از التعاون و زمان بازی ها به AFC اعلام شد

به گزارش تفطن، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی ما استادیوم زعبیل امارات برای میزبانی از نماینده فوتبال عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده است.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس: استادیوم ثالث برای میزبانی از التعاون و زمان بازی ها به AFC اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، امیر علی حسینی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آنالیز هایی که توسط باشگاه انجام شد، استادیوم زعبیل امارات را که استادیوم خانگی تیم الوصل امارات است، برای میزبانی از تیم التعاون عربستان در کشور ثالث به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردیم.

وی اضافه نمود: این استادیوم قبل از این نیز میزبان بازی های ما با نمایندگان عربستانی بوده است و قابلیت برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

مدیر بین الملل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنین در نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا 2020 اعلام کردیم، بازی با التعاون که اولین بازی با میزبانی ما در امارات خواهد بود از ساعت 19 به وقت محلی (18:30 به وقت تهران) شروع گردد. همچنین برای بازی با تیم الدحیل در روز یکم اردیبهشت 99 (20 آوریل)، ساعت 19:10 به وقت تهران و برای بازی با الشارجه در 15 اردیبهشت، ساعت 19:20 به وقت تهران به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است.

استادیوم زعبیل امارات از سال 1974 به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته و با ظرفیت بیش از هشت هزار نفر، استادیوم خانگی باشگاه الوصل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1087

به "مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس: استادیوم ثالث برای میزبانی از التعاون و زمان بازی ها به AFC اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس: استادیوم ثالث برای میزبانی از التعاون و زمان بازی ها به AFC اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید