مقاله: پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران

به گزارش تفطن، یک مودم رومیزی 4G از شرکت دی لینک با مشخصات خوب و ظاهر کاربرپسند که نشان می دهد می تواند از پس نیازهای ما برآید.

مقاله: پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران

در حالی که مودم های رومیزی 4G زیادی در بازار هست؛ ما این 10 مودم زیر را برای خرید پیشنهاد می کنیم:

بسیاری از کاربران دوست دارند با خرید یک سیم کارت و انداختن روی یک مودم، به اینترنت روی میزکار خود در خانه یا دفترکارشان دسترسی پیدا نمایند. در این میان، بعضی کاربران هوادار یک مودم سیم کارتی جیبی هستند و بعضی دیگر از کاربران دوست دارند از اینترنت موبایل خود روی دستگاه های مختلف سود ببرند.

به نظرم تی پی لینک Archer MR600 یک مودم رومیزی 4.5G ایده آل برای بازار ایران است. هم سرعت وای فای نسبتا خوبی روی هر دو باند رادیویی می دهد و هم سرعت مودم LTE آن معقول است. آنتن های خارجی LTE آن یک آنتن دهی خوب حتی در شرایط بد را تضمین می نمایند و درگاه های LAN گیگابیتی امکان اتصال لپ تاپ و کامپیوتر با سرعت بالا به اینترنت را فراهم کردند.

هواوی B528 یک مودم 4G رومیزی است؛ نه به این معنی که نمی گردد از جایی به جای دیگر ببرید بلکه بیشتر برای استفاده در یک نقطه و محیط مناسب است و همراه داشتن آن کمی اذیت می نماید. نه درگاه USB دارد و نه از شیار کارت حافظه و باتری خبری هستند. آنتن دها داخلی و توکار هستند ولی می توانید دو آنتن خارجی TS-9 روی آن سوار کنید.

منبع مقاله: پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2124

به "مقاله: پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید