مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه پیشگیری از خودکشی اینستاگرام تا پاداش فیسبوک برای کارمندان

به گزارش تفطن، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه پیشگیری از خودکشی اینستاگرام تا پاداش فیسبوک برای کارمندان

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

واتس اپ با هدف مبارزه با نشر اخبار جعلی، بیش از 2 میلیون حساب کاربری را در هند مسدود کرد. این حرکت با هدف کاهش نرخ انتشار خبرهای بی اساس انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار ساخت روبات ها و استفاده از روبات ها در صنایع و فعالیت های مختلف بسیار داغ شده است و شاهد حضور روبات ها در فعالیت های گوناگون هستیم. اما چند درصد از ما حاضریم با روبات ها دوستی صمیمانه برقرار کنیم و حتی روبات ها را به دوستان صمیمی خود ارجحیت دهیم؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام با هدف پیشگیری از خودکشی نوجوانان، فیلترهایی جدید روی پلتفرم خود ایجاد می نماید این موضوع از زمانی جدی تر شد که بسیاری از والدین اعلام کردند فرزندانشان رفتارهای پرخطر را از اینستاگرام می آموزند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی به میان می آید، ذهن شما به چه سمتی می رود و انتظار چه نوع معاینه ای را خواهید داشت؟ قطعا این به ذهنتان می رسد که یک پزشک با روپوشی سفید بر بالین شما حاضر می گردد و اگر احتیاج به آزمایش و عکسبرداری داشته باشید، شما را برای انجام این کارها روانه می نماید، اما این تصویر در حال تغییر است و طی 10 سال آینده شاید حتی پزشک برای 1 ثانیه هم شما را معاینه نکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک میخواهد پاداش هایی ویژه را به کارمندانی اعطا کند که به این شرکت در افزایش مصالح اجتماعی فیسبوک یاری می نمایند. درواقع هر اندازه کارمندان تکنیک های بهتری برای پیشرفت اجتماعی فیسبوک پیدا نمایند، احتمال دریافت جایزه آنان بالاتر خواهد رفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کنسرسیوم جهانی یونی کد 230 ایموجی جدید را برای سال 2019 معرفی نموده است. این کنسرسیوم ایموجی هایی را تایید می نماید که توهین آمیز، دارای بدآموزی، اشاعه دهنده خشونت یا موارد منفی دیگر نباشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران بریتانیایی نوعی روبات موسوم به رابی طراحی نموده اند، که به افراد مبتلا به زوال عقل و بیماری های مختلف مرتبط با مغز یاری می نماید مسائل خود را راحت تر پشت سر بگذارند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 318

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه پیشگیری از خودکشی اینستاگرام تا پاداش فیسبوک برای کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه پیشگیری از خودکشی اینستاگرام تا پاداش فیسبوک برای کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید