ناکامی دولتمردان هندی در کنترل کرونا و رکوردزنی های روزانه

به گزارش تفطن، در حالی که توجه ویژه دولتمردان هندی به تنش های مرزی با چین و پاکستان معطوف شده است مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به یک میلیون و 750 هزار نفر رسید.

ناکامی دولتمردان هندی در کنترل کرونا و رکوردزنی های روزانه

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند یک میلیون و 751 هزار و 919 نفر رسید.

همچنین مسئولین وزارت بهداشت هند مرگ 37 هزار و 403 نفر را بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید کردند تا شرایط بحرانی در هند پایدار بماند.

این در حالی است که بیش از نیم میلیون بیمار در سراسر هند تحت مراقبت قرار دارند و در بیمارستان های این کشور بستری شده اند.

ایالت های جنوبی هند و به خصوص مهاراشترا بیشترین تعداد درصد بیماران کرونایی را دارند و شرایط قرمز در این ایالت ها ادامه دارد.

از سوی دیگر دولت هند که با مسائل مالی ناشی از قرنطینه 2 ماهه کشور دست و پنجه نرم می نماید حاضر به تعطیل کردن مجدد کسب و کارها و حمل و نقل های خارج از شهر نشده است.

دهلی نو به موفقیت پژوهشگران و دانشمندان خود برای ساخت واکسنی علیه کرونا چشم امید دارد و تنها بعضی نقاط پر خطر را قرنطینه نموده است.

تراکم بالای جمعیت در هند و مسافرت کارگران مهاجر که روزانه از شهرها و روستاهای کوچک به شهرهای عظیم تر می فرایند یکی از عوامل اصلی گسترش کرونا در هند است.

دولت ابتدا کوشش کرد با قرنطینه سراسری مانع تردد این کارگران گردد ولی روزمزد بود آنها و مسائلی که فقر و نداری برای خانواده هایشان به وجود آورد سبب شد تا رفته رفته زمینه تردد این افراد بین شهرها فراهم گردد.

با شروع بازگشت کارگران مهاجر و تردد بین شهری آنها تعداد مبتلایان به کرونا در هند بیش از 25 برابر شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1427

به "ناکامی دولتمردان هندی در کنترل کرونا و رکوردزنی های روزانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی دولتمردان هندی در کنترل کرونا و رکوردزنی های روزانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید