نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا

به گزارش تفطن، سخنگوی شورای اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام نمود، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در این شورا مشاهده شده و این در حالی است که قرار است وزرای 27 کشور عضو در یکسری نشست های اضطراری شرکت نمایند.

نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، سخنگوی شورای اتحادیه اروپا که میزبان نشست وزرا از 27 کشور عضو است اعلام نمود که به نظر می رسد در بلژیک این مورد ثبت شده باشد.

وزرای کشور اتحادیه اروپا قرار است در ساختمان شورا در بروکسل اواخر امروز حضور یابند و در نشست فوق العاده درباره بحران مهاجرت در مرزهای اتحادیه اروپا با ترکیه شرکت نمایند.

روز آدینه، وزرای بهداشت اتحادیه اروپا قرار است گفتگوهای اضطراری در همین ساختمان درباره واکنش اتحادیه اروپا به شیوع بیماری کووید 19 در قاره سبز داشته باشند.

سخنگوی شورای اتحادیه اروپا همچنین گفت که این نشست ها بر اساس زمان بندی برگزار می شوند.

هم زمان یکی از منابع آگاه نیز اعلام نمود، فعالیت های عمومی و دسترسی به کمیسیون، مجلس و شورای اتحادیه اروپا به دلیل شیوع بیماری کروناویروس محدود خواهد شد.

این منبع همچنین اعلام نمود: می توانم تایید کنم که نخستین مورد از ابتلا به این بیماری ویروسی در میان کارمندان نهادهای اروپایی تعیین شده است. تعداد فعالیت های عمومی و دسترسی به ساختمان های کمیسیون اروپایی، مجلس و شورای اتحادیه اروپا محدود خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1125

به "نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید