هواپیمایی کانادا بیشتر پروازهای بین المللی خود را لغو کرد

به گزارش تفطن، شرکت هواپیمایی کانادا از لغو بیشتر پروازهای بین المللی خود تا انتها ماه مارس خبر داده است.

هواپیمایی کانادا بیشتر پروازهای بین المللی خود را لغو کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هواپیمایی ایرکانادا خاطرنشان کرد: با هدف توقف شیوع و گسترش ویروس کرونا، بیشتر پروازهای بین المللی این شرکت تا خاتمه مارس لغو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، لغو پروازهای بین المللی شرکت ایرکانادا پس از آن است که مرز مشترک آمریکا و کانادا نیز به طور موقت بسته شده است.

چهارشنبه صبح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا مرز مشترک دو کشور را مسدود خاطرنشان کردند به غیر از سفرهای ضروری و مبادله کالا. رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری نموده است که مرز دو کشور طی 30 روز آینده بازگشایی گردد.

شرکت ایرکانادا اضافه نمود: پروازهای بین المللی و همین طور پروازهای بین آمریکا و کانادا به طور تدریجی به حالت تعلیق درخواهد آمد، این اقدام با تصمیم دولتهای دو کشور اتخاذ شده تا پروازهای تجاری و مسافری حتی الامکان محدود گردد.

این شرکت خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی دولتهای آمریکا و کانادا، بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا مایل است تا تعداد محدودی از پروازهای خود در خاک آمریکا و بعضی مسیرهای بین المللی را پس از اول آوریل ادامه دهد.

شبکه بین المللی پروازهای شرکت ایرکانادا از 101 فروگاه به 6 فرودگاه محدود خواهد شد و پروازهای این شرکت به آمریکا نیز از 53 فرودگاه به 13 فرودگاه کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1061

به "هواپیمایی کانادا بیشتر پروازهای بین المللی خود را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی کانادا بیشتر پروازهای بین المللی خود را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید