واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی، خلبانان، خبرنگاران و زندانیان در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش تفطن، خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر واکسیناسیون رایگان علیه کووید19 در قالب نظام شبکه و طبق اولویت بندی انجام شده، تاکید نمود.

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی، خلبانان، خبرنگاران و زندانیان در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما قطعا متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در حوزه سلامت کار می نمایند و حتی عزیزان سازمان جهانی بهداشت، کشورهای همسایه و... می دانند که ما یکی از قوی ترین نظام شبکه ها را در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان کرونا در نظام شبکه کشور و براساس اولویت بندی

وی اضافه کرد: ما همیشه واکسیناسیون روتین کشور را رایگان انجام دادیم و بحث دیروز و امروز نیست. در خصوص واکسن کرونا هم آن واکسنی که در سطح شبکه توزیع گردد قطعا رایگان خواهد بود و این موضوع قطعی است و به هیچ وجه بحث اینکه بخواهیم پولی از کسی بگیریم وجود ندارد.

اگر در اولویت نیستید صبر کنید تا نوبت تان گردد

رئیسی تاکید نمود: اگر کسی در اولویت دریافت واکسن نباشد باید صبر کند تا نوبتش گردد که بتواند واکسن را دریافت کند. در همه جهان اولویت بندی وجود دارد و کشورهای بزرگی که خودشان فراوری واکسن دارند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسن بزنند و بر اساس اولویت پیش رفته اند. کشوری مثل چین که خودش فراوری نماینده است و از نظر اقتصادی و تحریم هم مشکل ندارد، 9 درصد جمعیتش را واکسن زده و هنوز 91 درصد جمعیت واکسن نزده اند. قطعا آن 9 درصد هم بر اساس اولویت بوده اند و برنامه ما هم بر اساس اولویت بندی ادامه خواهد یافت.

براساس اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه اصحاب رسانه وخبرنگاران در گروه مشاغل حساس و در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: ان شاءالله اگر این دور را تمام کنیم به مشاغل حساسی همچون خلبانان، اصحاب رسانه، زندانیان و ... خواهیم رسید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1911

به "واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی، خلبانان، خبرنگاران و زندانیان در اولویت سوم دریافت واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی، خلبانان، خبرنگاران و زندانیان در اولویت سوم دریافت واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید