واگذاری 4900 انشعاب رایگان گاز به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 99

به گزارش تفطن، مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی از واگذاری 4979 مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد.

واگذاری 4900 انشعاب رایگان گاز به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 99

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، فرشید دشتی با بیان این مطلب که اقدامات و فعالیت های شرکت گاز در راستای توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است اظهار کرد: در سال 99، 4979 انشعاب رایگان گاز به مددجویان این استان اهدا شد که از این تعداد 1095 مورد به خانوار تحت پوشش بهزیستی و 3884 مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده است.

وی اضافه نمود: در مجموع تا به امروز 77 هزار و 405 خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(قدس سره) در خراسان رضوی از انشعاب رایگان گاز طبیعی بهره مند شدند. مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مددجویان نهاد های حمایتی که تا به امروز از امتیاز انشعاب گاز بهره مند نشدند، می توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

دشتی شرح داد: بر اساس قانون افراد تحت پوشش سازمان ها و نهاد های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی 6 مترمکعبی می توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز بهره مند شوند. وی اضافه نمود: شهروندان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 1894 مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی تماس بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1960

به "واگذاری 4900 انشعاب رایگان گاز به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 4900 انشعاب رایگان گاز به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید